تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۸۱۸۸
مجمع بسیج با هدف کمک به نقش آفرینی و تحقق تدابیر ابلاغی مقام معظم رهبری و با حضور فرماندار شهرستان گلوگاه و دیگر روسای ادارات در سالن نمایش اداره ارشاد اسلامی گلوگاه برگزار شد.
۰
plusresetminus
برگزاری مجمع بسیج در گلوگاه
به گزارش بلاغ، مجمع بسیج با هدف کمک به نقش آفرینی و تحقق تدابیر ابلاغی مقام معظم رهبری و با حضور فرماندار شهرستان گلوگاه و دیگر روسای ادارات در سالن نمایش اداره ارشاد اسلامی گلوگاه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با اشاره به تشکیل مجمع بسیج در شهرستان گفت: یکی از مهم ترین ظرفیت های بسیج، تشکیل مجمع است.

سیدحسن یوسفی با اعلام اینکه مجمع بسیجیان در راستای اعتلای بسیج در شهرستان راه اندازی شده است هدف از راه اندازی این مجمع را کمک به دولت انقلابی در جهت تحقق ایجاد دولت اسلامی و حل مشکلات جامعه برشمرد.

یوسفی افزود: مهم ترین کارکرد مجمع بسیج شامل گفتمان سازی، جریان سازی، مطالبه گری با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری و منافع مردم است.

وی گفت: به این منظور کار گروه های فرهنگی و اجتماعی، بهداشت سلامت و محیط زیست، آموزش، تحقیقات و فناوری، زنان و خانواده، اقتصاد زیر بنایی در شهرستان ایجاد و شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴