تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۶۷۹۹۶
استاندار مازندران گفت: امام(ره)جوانان مومن شیعه را با اتکا به ایمان الهی و با حمایت مردم توانستند در جهان امروز به‌عنوان پیشروان آزادگان جهان معرفی کنند.
۰
plusresetminus
امام(ره) جوانان ایرانی را به‌عنوان پیشروان آزادگان جهان معرفی کردند
به گزارش بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در مراسم سالروز ورود حضرت امام به ایران اسلامی در فرودگاه بین المللی شهدای ساری با بیان اینکه امام در عصر حاضر بزرگترین انقلاب دنیا یعنی انقلاب اسلامی‌ را در تقابل با نظام استکبار در این دنیا هدفگذاری کردند، اظهار کرد: امام انقلاب اسلامی را برای حمایت از مستضعفان عالم در برابر مستکبران عالم بنا نهاد و تفکر ناب محمدی را در مقابل نحله‌ها و ایسم‌های فکری انحرافی جهان معرفی کردند.
 
وی بیان کرد: امام جوانان مومن شیعه را با اتکا به ایمان الهی و با حمایت مردم توانستند در جهان امروز به‌عنوان پیشروان آزادگان جهان معرفی کنند و فرمودند به پشتوانه این ملت دولت تعیین می‌کنم یعنی انقلاب اسلامی بدون مردم معنا و مفهومی ندارد.
 
استاندار مازندران خاطرنشان کرد: انتخابات مهمترین دموکراسی که غربی‌ها سال‌های سال به‌عنوان یک ویترین و افتخار تشریفاتی از آن یاد می‌کنند انقلاب اسلامی ایران در عمل با محوریت امام اجرا کرد و از ابتدای انقلاب تا به امروز میانگین سالی یک بار انتخابات برگزار شد.
 
حسینی‌پور با بیان اینکه در کجای دنیا سراغ دارید که بعد از ۴۴ سال سالروز انقلاب را جشن بگیرند، گفت: انقلاب‌هایی که در دنیا شد حداکثر تا پنج سال ارزش‌های انقلاب مورد توجه قرار گرفت اما ۴۴ سال مردم ما بزرگترین همایش مردمی را در کف خیابان‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی از خود نشان دادند و دشمنان ما از همین عصبانی هستند که با وجود این همه گرفتاری که ما برای ایران درست کردیم چرا مردم همچنان حمایت می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان تمام نیروهای خود در فضای مجازی را پای کار آوردند و بزرگترین عملیات سایبری کشورهای به ظاهر قدرتمند بر علیه ایران شکل گرفت تا ملت بزرگ ایران را ناامید کنند اما پیروز میدان مردم ایران بودند.
 
حسینی‌پور افزود: باعث عظمت کشور شیعه است که علی‌رقم اینکه بزرگان دینی ما و نهضت شیعی در تاریخ اسلام متاسفانه در دنیای جاهل عربی مورد بی‌مهری قرار گرفتند اما مردم ایران جبران کردند و کشور ۱۲ امامی شیعی افتخار دارد اجازه نداد که دستشان به امام مسلمین برسد و امام ما با مرگ طبیعی و در آن سن از دنیا رفت.
 
وی اضافه کرد: امروز هم دشمنان ما بدانند آنهایی که می‌نشینند و نقشه می‌کشند برای ایران و گفته بودند که نمی‌گذاریم جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را ببیند اما آنها رفتند و انقلاب اسلامی همچنان حضور دارد، دشمنان ما و کسانی که اغتشات اخیر را در رسانه‌های خود منتشر می‌کردند اعلام کردند تا زمانی که این رهبر بالای سر این نظام است ما نمی‌توانیم نسبت به جمهوری اسلامی کاری انجام دهیم؛ این رهبر چگونه در مقابل شما ایستاد؟ مگر غیر این است که مردم حمایت کردند و پای صحنه انقلاب بودند و سختی‌های زیادی را تحمل کردند و ما از صبر و حوصله مردم که در مقابل نارسایی‌هایی که در حوزه معیشتی در یک سال گذشته به خصوص ایام اخیر به‌وجود آمد عذرخواهی می‌کنیم.
 
حسینی‌پور تصریح کرد: شهدا با جهاد و شهادت خودشان به ما پیام دادند که باید نوکری این مردم را کرد مردمی که پای اسلام ایستادند مردمی که عظمت اسلام را بعد از ۱۲ قرن در دنیای امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان نماینده جهان اسلام و به‌عنوان یک ابرقدرت در انتخابات ریاست جموری امریکا ترامپ اعلام می‌کند به‌دلیل دخالت ایران موفق به پیروزی نشدم همان آمریکایی است در قوانینی آورده بودند اگر یک ایرانی به یک سگ آمریکایی تعرض می‌کرد باید محاکمه می‌شد این قدر مردم ما را حقیر کرده بودند.
 
وی تاکید کرد: آمریکا روزی در ایران هر چه می‌خواست انجام می‌داد و هر کسی را دوست داشت بر سر قدرت می‌آورد امروز خودش اعتراف می‌کند که ایران باعث می‌شود که چه کسی در آمریکا رای بیاورد و یا نیاورد و این اقتدار ایران اسلامی است.
 
استاندار مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر پروژه‌های مختلفی برای افتتاح آماده شده است در یک سال گذشته نیز سرمایه گذاری‌های خوبی انجام شد و با اینکه ۱۰ سال تمام رشد اقتصادی استان صفر بود اما امروز رشد ما نزدیک به ۴ درصد رسیده است و امیدواریم تا پایان سال آن را به ۵ درصد برسانیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴