تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۶۷۹۴۲
شهید «عبدالله قربانی ارات‌بنی» در وصیت نامه خود می‌گوید: برای رضای خدا در جبهه مقدس اسلام با دشمن رسول الله کارزار می‌کنم و آن قدر به مبارزه ادامه می‌دهم
۰
plusresetminus
پیام شهدا| برای رضای خدا کار کنید
به گزارش بلاغ، شهید «عبدالله قربانی ارات‌بنی» فرزند «ابراهیم» در تاریخ 16 شهریور 1338 در سوادکوه به دنیا آمد و در چهاردهم مرداد 1362 به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:
برای رضای خدا در جبهه مقدس اسلام با دشمن رسول الله کارزار می‌کنم و آن قدر به مبارزه ادامه می‌دهم تا پرچم خونین «لا إله إلا الله» و «محمد رسول الله» و «علی ولی الله» را بر بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید و اگر در این راه کشته شوم سعادتی بزرگ نصیب من شده است.
از بستگان و دوستان می‌خواهم که از خون من و دیگر شهداء که برای رضای خدا به پای درخت و نهال انقلاب اسلامی ریخته می‌شود و برای رشد اسلام عزیز که رهبر عزیز انقلاب و روحانیت اصیل جلودار آن است، به نفع اسلام بهره‌برداری کنند؛ مبادا از خون شهدا و از شهادت ما در جهت شهرت  وآوازه نام اشخاصی شخصیت طلب و و جاه طلب استفاده شود.

امیدوارم از این خون‌هایی که ریخته می‌شود، برای رشد اسلام، کمال استفاه را بنمائید و به منحرفین مجال سوءاستفاده از خون شهدا را ندهید.

دست از حجاب و آداب و رسوم طاغوتی بر ندارید چون آن حجاب نیست و حجاب اسلامی داشته باشید و از حجاب تعصبی دست بکشید و آگاه باشید که حجاب شما کوبنده‌تر از سلاح رزمندگان اسلام است و حجاب به شما عزت و عظمت می‌بخشد؛ بی‌اعتنائی نسبت به مسئله حجاب بی‌حرمتی به خون پاک هزارها شهید و معلول ایرانی می‌باشد و فردای قیامت شهدا پیش رسول خدا و ائمه معصومین از شما شکایت خواهند کرد، پس به حجاب اهمیت بیشتری دهید.
سنگینی رسالت خون شهدا را باید بر دوش خود احساس کنیم و از بی‌تفاوتی به درآئیم چون امام و آقا حضرت علی ابن ابی طالب (ع) می‌فرماید: «هر کس امروزش مثل دیروزش باشد مثل یک مرده است» مبادا ما چنین باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴