تاریخ انتشاريکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۶۷۹۱۳
استاندار مازندران با اشاره به اینکه هر دستگاهی چوب لای چرخ حوزه تولید و اقتصادی بگذارد با آنها برخورد می‌شود، گفت: چوب لای چرخ تولید نگذاریم.
۰
plusresetminus
چوب لای چرخ واحدهای تولیدی نگذارید/با هیچ فرد و نهادی تعارف ندارم
به گزارش بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران که در شهرستان سیمرغ برگزار شد، با اشاره به سابقه یک دهه ای شهرستان شدن سیمرغ اظهار کرد: با وجود داشتن‌ مواهب زیاد این شهرستان به نسبت شهرستان های دیگر استان ضعیف نگه داشته شده و این ناراحت کننده است.

وی بیان کرد : کشاورزی به عنوان گرایش اول شهرستان سیمرغ است که اتفاقا اولویت اول دولت هم به شمار می آید زیرا که کشاورزی به عنوان اقتدار ملی محسوب می شود.

استاندار مارندران گفت: برای توسعه شهرستان سیمرغ باید نگاه راهبردی با حضور مسوولان، بزرگان، پیشکسوتان و جوانان ایجاد و مشخص شود سهم کشاورزی شهرستان در امنیت و اقتدار ملی کشور کجا قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید تحول بزرگی در شهرستان سیمرغ ایجاد شود، ادامه داد: بودجه دولتی استان مشخص است و برای رونق شهرستان باید جهشی صورت گیرد

حسینی‌پور با اعلام اینکه تمام دستگاه ها موظف هستند کار فعالان اقتصادی را راه بیندازند، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی تکلیف است که موانع سرمایه گذاری را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه الان دفاع در حوزه های اقتصادی است، افزود: دستگاه ها به دنبال فعالان اقتصادی بروند و مشکلات آنها را حل کنند.

استاندار مارندران اظهار کرد: در این بخش با هیچ فرد و نهادی تعارف ندارم چرا که یک سال صبر کردم هر کسی چوب لای چرخ حوزه اقتصادی بگذارد با آنها برخورد می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه در شرایط حاضر نیازمند همکاری و تعامل و روحیه جهادی هستیم، تصریح کرد: چوب لای چرخ تولید نگذاریم.

حسینی‌پور راه برون‌رفت از مشکلات را توجه به حوزه دانش بنیان عنوان کرد و ادامه داد: جهاد کشاورزی موظف است از کشاورزان حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی و دهکده کشاورزی در استان راه اندازی شود، گفت: دولت حامی تولید و نوآوری و دانش بنیان است.

استاندار مارندران خواستار ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان سیمرغ شد و بیان کرد: ۱۰ سال از تأسیس این شهرستان می‌گذرد و شرایط فعلی باید تغییر کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
خود نهاد های نظارتی با رفتار هاي سلیقه ای از موانع تولید هستند
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴