تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۶۸۰۰
۰
plusresetminus
شعارهای مدیران ارشد مازندران از حرف تا عمل
به گزارش بلاغ، مدیران دستگاه های اجرایی و دوایر دولتی باید بازوان قدرتمند و عملگرای دولت در استان باشند تا مشکلات و معضلات عدیده مردم فهیم و ساعی استان مازندران را حل کنند.

استاندار محترم تقریبا یکسال به عنوان مقام عالی دولت در استان مشغول فعالیت است و در این مدت شعارها،حرف ها و گفتار خوب و جذابی داشت اما باید دید چه میزان از این شعار ها به واقعیت مبدل شد و نقص کار ایشان و مجموعه مدیران استان کجاست که کوهی از مشکلات در استان برجا مانده و چه زمانی قرار است این گره ها باز شود. مدیر محترم از صادرات مرکبات مازندران به کشورهای حوزه دریای خزر و بهبود اوضاع کشاورزان این استان صحبت به میان آورد، آیا امروز کسی از اوضاع و احوال بغرنج باغداران مازنی خبر دارد که محصول مرکباتشان به دلیل فقدان صنایع تبدیلی،عدم پیش بینی درست از اوضاع بازار و نبود بازار هدف صادراتی روی دست‌شان مانده و خریداری ندارد.پس وعده های شما برای صادرات مرکبات استان به روسیه چه شد.؟در رسانه ها از عزم جدی برای مبارزه با جنگل خواری و انفال مصاحبه های متعددی انجام شد ،حفظ جنگل به عنوان میراث ملی دغدغه ای ارزشمند است که توجه به آن قابل احترام است ، آقای استاندار، مدیرکل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری استان آیا برای بازدید به جنگل ها می روید جنگل های هیرکانی مازندران با حضور قاچاقیان چوب دارد به تاراج می رود گونه های اصیل این جنگل ها به دلیل طمع این سوداگران و سوء تدبیرها در حال نابودی است.پس کی نوبت اقدام و عمل شماست.مگر نه این است که شما و نیروهای تحت امرتان باید این معضلات را مدیریت کنید.

از مشکلات و معضلات حوزه زیست محیطی و مدیریت پسماند و زباله در استان به خصوص ساری، صحبت های فراوانی از شما شنیده شد. مشکل زباله به عنوان یکی از مسائل اولویت دار در استان در خور توجه بیشتری است.مردم مرکز استان سال ها چشم انتظارند تا کارخانه زباله سوز ساری بعد از سال ها بی توجهی مسئولین شهری و استانی افتتاح شود ولی گویا عزمی راسخ برای حل این موضوع وجود ندارد.

قرار شد سواحل دریا به صورت آزاد و رایگان در اختیار مردم قرار گیرد علی رغم محروم بودن سواحل از امکانات اولیه بهداشتی هنوز مشاهده می شود که برای ورود به سواحل ورودی اخذ می کنند.چرا صحبتی می کنید که قادر به انجامش نیستید.

مدیران محترم، مردم به عمل و کارهای موثر و نتیجه بخش شما توجه می کنند نه به شعارهای گرم و آتشین شما، پس جهادی و برای خدمت به مردم وارد عمل شوید و خالصانه خدمتگزار مردم باشید.

حسین جمال‌زاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴