تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۶۶۴۶۹
دشمن در آشوب های اخیر که از آن می توان به «جنگ ترکیبی علیه ملت ایران» نیز نام برد تلاش کرد تا بر چند گسل متمرکز شود که دو نمونه از آن، گسل جنسیتی و گسل قومیتی بوده است.
۰
plusresetminus
ذوق زدگی رسانه سعودی از ادعای عجیب سخنگوی جبهه اصلاحات
به گزارش بلاغ،
خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.
*******
ذوق زدگی رسانه سعودی از ادعای عجیب سخنگوی جبهه اصلاحات
سایت اینترنشنال سعودی در مطلبی به بازنشر اظهارات «علی شکوری راد» سخنگوی جبهه اصلاحات و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت پرداخت.
اینترنشنال در همین رابطه در مطلبی نوشت:«علی شکوری راد که از او به عنوان سخنگوی جبهه اصلاحات نام برده می شود، به خبر انجام دیدارهای اخیر تعدادی از چهره های اصلاح طلب با رئیس قوه قضاییه و دبیر شورای عالی امنیت ملی که در ایران اینترنشنال منتشر شد، اعتراف کرد و گفت اصلاح طلبان گفته اند که مردم از آنان عبور کرده اند.»

 
در ادامه این مطلب آمده است:«شکوری راد اضافه کرد:...ما گفتیم که حالا را با سال ۶۰ مقایسه نکنید. اکنون حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم معترض و مخالف نظام اند.»
ادعای عجیب و غیرواقعی و بدون سند شکوری راد درباره تعداد مخالفین نظام با ذوق زدگی و استقبال اینترنشنال مواجه شد. این ادعا دقیقا در راستای عملیات روانی رسانه های معاند و البته در راستای دستورالعملی است که سرویس های امنیتی و اطلاعاتی غربی-عبری درباره ملت ایران دنبال می کنند.
گویا آقای شکوری راد اصلا داخل ایران زندگی نمی کند و از وضعیت کشور مطلع نیست. همین چند هفته پیش در راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان، رکورد حضور ملت ایران در کف خیابان و در حمایت از نظام شکسته شد. همان حضور باشکوه و عظیمی که رسانه های اصلاح طلب همصدا و همراه با رسانه های معاند، آن را سانسور کردند.
بخشی از مردم عزیز ایران از وضعیت اقتصادی گلایه مند هستند. این گلایه مندی به حق است اما دو نکته وجود دارد. یکی اینکه این گلایه مندی به معنای مخالفت با اصل نظام نیست و دیگر اینکه بانی و مسبب اصلی این وضعیت، همان طیف سیاسی است که از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ دولت را دربست در اختیار گرفت اما به هیچ عنوان کارنامه موفقی از خود به جا نگذاشته و اتفاقا میراث شومی را به دولت سیزدهم تحویل داد.

همان جریان سیاسی که از ابتدای انقلاب تاکنون حداقل ۳۴ سال در مناصب ارشد اجرایی، تقنینی و...حضور داشت اما نه تنها گره ای از مشکلات باز نکرد بلکه بر دامنه و گستره مشکلات افزود.
در هفته های گذشته احمد وحیدی، وزیر کشور گفته بود:«در مقابل همه تلاش هایی که از سوی دشمنان صورت گرفت در شلوغ ترین روز تجمعات اخیر ۴۵ هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین اینها تعداد زیادی جوانان هیجان زده و احساسی بودند. البته تعدادی هم سازمان یافته و آموزش دیده بودند و خیلی خشن برخورد می کردند.»
وزیر کشور در ادامه گفته بود:«در دانشگاه ها نیز در اوج شلوغی، ۱۸ هزار نفر از جریانات مختلف در تجمعات حضور داشتند، این در حالی است که کل دانشجویان ما ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است اما به گونه ای جلوه می دادند که انگار همه دانشجویان ما در تجمعات حضور داشتند.»
 
 سربازگیری برای آشوب خیابانی با تمرکز بر گسل های جنسیتی
«زهرا نژادبهرام» فعال اصلاح طلب و عضو سابق شورای شهر تهران در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «زنان و شهری که دوست می دارند» نوشت:«زنان شهررا چون خانه خود می‌خواهند امن، ایمن، پرطراوت، دلنشین، آزادی تردد، آزادی گفت‌وگو و همدلی و اعتماد و پر از عشق و مهر آرامش و برابری و دور از تبعیض و خشونت و فرصت‌های فراوان برای رشد و بالندگی.»
در ادامه این مطلب آمده است:«آنان شهری می‌خواهند که فرزندان‌شان در آن به آرامش اعتراض کنند و به آرامش صدای آنها شنیده شود و راهکاری برای حل مشکلات در آن جست‌وجو شود.»

 
دشمن در آشوب های اخیر که از آن می توان به «جنگ ترکیبی علیه ملت ایران» نیز نام برد تلاش کرد تا بر چند گسل متمرکز شود که دو نمونه از آن، گسل جنسیتی و گسل قومیتی بوده است.
حالا این روزنامه اصلاح طلب دقیقا با همان دست فرمان، علاوه بر اینکه القاء کرده زنان در ایران آزادی ندارند، تلاش کرده تا حضور آشوبگران در خیابان ها و سلب آرامش و امنیت از مردم را تطهیر و بزک کند.
به این نمونه توجه کنید: روز پنج شنبه ۲۶ آبان ماه سال جاری، مجید رهنورد با سلاح سرد دو بسیجی به نام‌های شهیدان «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده » را در شهر مشهد به شهادت رساند و چهار نفر دیگر را مجروح کرد و سپس متواری شد. ۲۸ آبان ماه اما در حالی که متهم از شهر مشهد‌گریخته بود، به همراه سه تبعه خارجی در استان سمنان دستگیر شد. ۳ آذرماه و یک هفته بعد از وقوع این جنایت، درودی دادستان مرکز استان خراسان رضوی از صدور کیفرخواست برای مجید رهنورد متهم پرونده به اتهام محاربه و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب مشهد خبر داد. دیروز سه شنبه ۸ آذرماه نیز، پنج روز بعد از صدور کیفرخواست، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده این متهم برگزار شد دادگاه دیروز به فاصله ۱۰ روز بعد از بازداشت متهم تشکیل شد.
متهم در این جلسه گفت: اتهامات خود را قبول دارم. راهم را اشتباه رفتم، قبول دارم اشتباه کردم و حس نفرت عمومی از این کارم را درک می‌کنم. فکرم و باورهایم غلط بود. تصور می‌کردم این افراد دشمن‌من هستند، چاقو را در دست خود پنهان کرده بودم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و الان منتظرم هر چه زودتر مجازات شوم. تحت تاثیر فضای مجازی بودم. از نظر روحی سلامت هستم و پیج‌هایی را که اخبار نادرست منتشر می‌کردند دنبال می‌کردم. الان به این نتیجه رسیدم این افرادی که اغتشاش می‌کنند در اشتباه هستند. آن روز هنگام فرار با چاقو به هرکسی که می‌رسیدم حمله می‌کردم.
وی در ادامه تاکید کرد: من خود را قربانی فضای مجازی می‌دانم.
 
تحریک اصناف مختلف به اعتصاب و اعتراض برای استمرار آشوب
روزنامه آرمان ملی در مطلبی با عنوان «فرمان در دست کامیون داران» نوشت:«اعتراضات کامیون‌داران به افزایش قیمت گازوئیل‌، واکنش‌های مختلف رسانه‌های خارجی و فضای مجازی و برخی از رسانه‌های داخلی را دربرداشت . اما به گفته برخی از مسئولان در این حوزه با وجود ادامه فعالیت کامیون‌داران به کار در مسیرهای ترانزیتی داخلی و خارجی ضرورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور بازسازی ناوگان حمل و نقل فرسوده کشور از جمله دیگر مطالبات در این حوزه است که نیازمند بازنگری دولت و مسئولان ذی‌ربط دارد.»
در روزهای گذشته رسانه های معاند پس از شکست در استمرار آشوب و التهاب، تلاش کردند تا با تمرکز بر اصناف، مانع از خاموش شدن آشوب و التهاب شوند. در این میان، کامیون داران در صدر پروژه رسانه ای دشمن قرار گرفتند.



 
در همین رابطه سایت اینترنشنال، عکسی از صف کامیون‌ها که در انتظار بارگیری در بندر هستند منتشر کرده و آن را به عنوان اعتصاب کامیونداران جا زد!
سوال اینجاست که چرا برخی رسانه های اصلاح طلب، عینا در پی تکرار و همسویی با رسانه های تابلودار دشمنی علیه ملت ایران هستند؟!
پایان پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴