معاون صدای شبکه مازندران اعلام کرد:

پخش ویژه برنامه رادیویی جام جهانی از 20 آبان‌ماه

تاریخ انتشارجمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۵۹۷۶
معاون صدای شبکه مازندران گفت: در حال فراهم کردن مقدمات ویژه برنامه بازی‌های جام جهانی فوتبال هستیم که از ۲۰ آبان از رادیو مازندران پخش خواهد شد. ​​​​​​​
۰
plusresetminus
پخش ویژه برنامه رادیویی جام جهانی از 20 آبان‌ماه
به گزارش بلاغ؛ بهرام دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رادیو مازندران در ارزیابی شش ماه سال ۱۴۰۱، در میان مراکز استان‌های کشور حائز رتبه نخست شد.

وی افزود: در تمامی ارزیابی‌ها و شاخص‌های ستادی خوشبختانه استان مازندران دارای رتبه برتر بوده و این اتفاق خوب حاصل تلاش تمامی همکاران در رادیو مازندران بوده است.

معاون صدای شبکه مازندران، خاطرنشان کرد: روزانه در رادیو مازندران قریب به ۱۳ ساعت برنامه زنده و ۱۱ ساعت برنامه تولیدی داریم که در مجموع رادیو مازندران به صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش و فعالیت است.

دارابی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه رادیویی در حال تولید و پخش است و رادیو مازندران جزو نخستین رادیوهای استانی بوده که توانسته بخش رادیو را به صورت شبانه روزی فعال کند و همچنان نیز در این عرصه در سطح کشور پیشتاز است.

وی عنوان کرد: تنوع برنامه‌های این رادیو را عمدتا برنامه‌های بومی تشکیل می‌دهد که به صورت روتینگ در حال پخش است و در کنار آن، به مناسبت‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود که با تولید برنامه‌های ویژه از جمله تولید برنامه‌هایب متنوع در هفته مازندران سعی خواهیم کرد نشاط و امیدآفرینی را در میان مردم مازندران تکثیر کنیم.

معاونت صدای استان مازندران اعلام کرد: تولیدات رادیو مازندران بر اساس آداب و رسوم و باورهای مردم این استان می باشد و به همین دلیل همکاران در تلاش برای تولید برنامه های مفید و به روز برای مخاطبان استان هستند.

دارابی تاکید کرد: یکی از الویت‌های ما پیگیری مطالبات مردمی است که در این راستا با دعوت از مسئولان مربوطه، و طرح پیشنهادات از سوی مردم در تلاش برای رفع مشکلات مردمی هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله در تولید محتوا و برنامه برای ما مقوله هدایت فرهنگی جامعه، حفظ همبستگی ملی، ترویج سبک ایرانی اسلامی و تقویت هویت ایرانی اسلامی است که به عنوان سرتیترهای محوری رسانه ملی در تلاش برای تحقق و ایفای صحیح رسالت رسانه ای هستیم.

معاون صدای شبکه مازندران ادامه داد: تقویت باورهای مردم، توجه به توسعه استان، روایت پیشرفت‌های اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، علمی نیز از الویت‌های ما در تولید برنامه است.

دارابی اذعان کرد: در حال حاضر در حال فراهم کردن مقدمات ویژه برنامه بازی‌های جام جهانی فوتبال هستیم که از ۲۰ آبان از رادیو مازندران پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴