BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مازندران شد | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۶۵۸۱۵
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از هفته فرهنگی مازندران برای حضور در جشن روز ملی مازندران و بازدید از پروژه های فرهنگی این استان وارد مازندران ‌شد.
۰
plusresetminus
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مازندران شد
‌به گزارش بلاغ، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از هفته فرهنگی مازندران برای حضور در جشن روز ملی مازندران و بازدید از پروژه های فرهنگی این استان وارد مازندران ‌شد.

 بازدید از پروژه فرهنگی هنری رامسر،‌دیدار با سیدشمس الدین حسینی،‌نماینده مردم شهرستان های تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی،‌ حضور در نمازجماعت مغرب و عشا،‌دیدار با خانواده معظم شهید «حشمت عشوری انبارسری» از شهرستان تنکابن،‌دیدار با فعالان حوزه فرهنگ،‌هنر و رسانه از جمله برنامه های امروز سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 حضور در همایش بزرگداشت روز ملی مازندران که شنبه ۱۴آبان در جوار آستانه بنیانگذار نهضت و قیام علویان «امامزاده سلطان محمد کیا» در روستای صالحان بخش کجور  از دیگر برنامه های سفر دو روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مازندران است.

محمد حسین هادیان،‌ مشاور وزیر و ریاست مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴