BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> هیتر تابشی | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
کد مطلب : ۴۶۵۷۳۰
۰
plusresetminus
هیتر تابشی
به گزارش بلاغ، جهت تامین گرمایش سالن‌های بزرگ با ارتفاع سقف بلند، عموما از سامانه های انتقال حرارت تابشی، استفاده میشود. هیتر تابشی با الهام از طبیعت و خورشید، گرما را از طریق امواج تابشی به محیط منتشر میکنند. در بخاری تابشی گرماتاب،  برخلاف روش‌های سنتی و قدیمی مانند موتورخانه مرکزی، یونیت هیتر یا بخاری صنعتی که با گرم نمودن هوا  نسبت به تامین گرمایش اجسام عمل مینماید، به صورت مستقیم زمین، افراد و اجسام را گرم مینماید که این امر موجب جلوگیری از اتلاف حرارت و هدر رفت انرژی میگردد.
 
گرماتاب با استفاده و اتصال به یک کلید مینیاتوری  2 آمپر روشن شده و در ابتدای امر، فن گرماتاب شروع به کار میکند. فن هیتر تابشی گرماتاب هوای داخل لوله ها با ضریب تابشی بالا را خارج نموده و در صورتی که کوچکترین سوراخ یا روزنه ای در روی لوله وجود داشته باشد ایرسوییچ دستگاه اجازه روشن شدن دستگاه را نمیدهد.
در ادامه عملکرد دستگاه، گاز از طریق شیر برقی وارد مشعل شده و با مخلوط شدن اکسیژن و جرقه زدن به آن، شعله تشکیل میشود. شعله حاصل از احتراق در درون لوله به چرخش درآمده و ازدمای لوله ها به 450 درجه سانتی گراد میرسد. سپس صفحات رفلکتور امواج تابشی را به سمت پایین گسیل میدارد. در این روش کلیه اجسامی که در مقابل تابش قرار دارند گرم میشوند. نکته مهم آن است که  هیتر تابشی  ابتدا جسم و مساحت زمین گرم میگردد. هیتر تابشی یا بخاری تشعشعی  در ایران با نام گرماتاب که برند ثبت شده تولیدات شرکت ایران مشعل میباشد شناخته میشود.

هیتر تابشی گرماتاب


 
گرماتاب اولین دستگاه گرمایش تابشی در ایران میباشد که تحت لیسانس کمپانی امبیراد انگلستان در سال 79 تولید گردیده است. استفاده از قطعات با کیفیت و مرغوب موجب گردیده کلیه کارشناسان تاسیسات، هیتر تشعشعی را با نام گرماتاب معرفی نمایند. تولیدات با کیفیت همراه با ارایه خدمات پس فروش مطلوب و به موقع، نام گرماتاب را خوشنام نموده است.
در تامین گرمایش با گرماتاب، تامین گرمایش در مدت زمان کوتاهی تامین میگردد. همچنین بر خلاف روشهای قدیمی مانند بخاری صنعتی یا بخاری فن دار، امکان تامین گرمایش در فضاهای باز وجود دارد. یکی از مزایای مهم در این سامانه ها آن است که فضای فیزیکی اشغال نشده و امکان تامین گرمایش موضعی وجود دارد. اتلاف حرارتی و کاهش مصرف انرژی نیز از مولفه های مهم گرماتاب میباشد. نصب سریع و رایگان، عدم نیاز به آب، روشن بودن دستگاه در زمان و ایام کاری موضوعات مهمی است که میبایست به آنها توجه نمود.
 

بخاری سرامیکی

 

 
بخاری سرامیکی یکی دیگر از محصولات گرمایش تابشی میباشد. استفاده این دستگاه بیشتر در فضای باز رستوران، ویلا و آلاچیق میباشد. شدت گرمای زیاد، ظاهر شکیل و دکوراتیو، ابعاد کوچک از مشخصات مهم این  میباشد. سرامیک‌های با کیفیت با ضریب تابش بالا در هیتر سرامیکی موجب میگردد شعله‌ای پر بازده بخاری سرامیکی  با راندمان بالا را ایجاد نماید.  سرخ شدن سرامیک های تابشی نیز پس از روشن شدن امواج مادون قرمز را به محیط پراکنده میکنند. با برخورد امواج تابشی با اجسام، انرژی گرمایی آزاد شده و آسایش دمایی ایجاد میگردد. امکان نصب بخاری سرامیکی گرماتاب به صورت دیواری یا استقرار بر روی پایه مخصوص وجود دارد.
مزایای هیتر سرامیکی گرماتاب
امکان تامین گرمایش محیط در ابعاد کوچک، سرعت بالا در انتقال حداکثر حرارت در کمتر از دو دقیقه، عدم نیاز به دودکش در فضاهای باز، تولید منطبق با بهترین تکنولوژی جهانی، ابعاد کوچک با ظاهری زیبا، امکان اتصال ریموت کنترل جهت روشن و خاموش نمودن آسان، زمان کوتاه در تامین گرمایش با راه اندازی ساده و آسان، تامین گرمایش از طریق ایجاد چتر حرارتی و امکان جهت دهی به محل های مورد نظر، استفاده از فناوری مادون قرمز، مجزا بودن هر هیتر و نصب و راه اندازی آسان، استفاده از سرامیک‌های با کیفیت و مرغوب، با استفاده از سرامیک‌های با ضریب تابش بالا، مقاوم در برابر شوک حرارتی، بدنه مقاوم در برابر خوردگی حتی در مناطق مرطوب، استفاده از شیر برقی با کیفیت و مرغوب، شعله مقاوم در برابر باد، سنسور تشخیص پایداری شعله، بدنه مقاوم و محکم، محافظ حرارتی باز تابش جهت افزایش راندمان حرارتی و ایمنی، بی صدا، امکان نصب بر دیوار و یا پایه، ۳ سال گارانتی طلایی تعویض قطعات و ۱۵ سال خدمات پس از فروش، ایمنی بالا با استفاده از شیر کنترل گازی ساخت SIT ایتالیا
 

تماس با ما

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه‌های گرمایش تابشی گرماتاب میتوانید از طریق تلفن 09124884905 و یا مراجعه به سایت www.garmataaban.com   با ما در ارتباط باشید.

  انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴