راهکار برای بردن پیدا کرده‌ایم؛

مطهری: نه مغروریم و نه حتی هیجان‌زده!

تاریخ انتشارجمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۶۵۶۱۵
سرمربی نساجی می‌گوید تیمش به دلیل بردهای مهمی که آورده مغرور نشده است.
۰
plusresetminus
مطهری: نه مغروریم و نه حتی هیجان‌زده!
به گزارش بلاغ، حمید مطهری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار نساجی و آلومینیوم اراک گفت: خیلی خوشحالیم که در شهر اراک هستیم. قبلاً هم اینجا آمده بودیم و استقبال خوبی از ما می‌شد. درباره بازی باید بگویم که مسابقه فوق‌العاده سنگینی داریم. تیم آلومینیوم کادر فنی و بازیکنان قابل احترام و خوبی دارد. آلومینیوم تیم بابرنامه‌ای است و سازمان دفاعی قوی دارد، اما راهکارهایی اندیشیدیم تا سازمان دفاعی و فشردگی این تیم را از بین ببریم و به گل برسیم.

وی در ادامه گفت: بازی سخت و تاکتیکی داریم و به این موضوع واقفیم و سعی می‌کنیم یک بازی رو به جلو انجام دهیم. درست است ما بعد از دو برد به بازی با آلومینیوم رسیدیم، اما خیلی هیجان‌زده و مغرور نیستیم، چون اول راه هستیم. ما در مسیر پیشرفت هستیم و باید در زمین حرف‌مان را بزنیم و نشان دهیم که یک تیم قابل احترام به شمار می‌آییم. باید در تک‌تک دقایق بازی با تمرکز عمل کنیم تا بازی را کنترل کنیم و آنطور که دوست داریم بازی را پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا گفت: ما یکی دو بازیکن مصدوم داریم و برای دیدار فردا محرومی نداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳