استاندار مازندران گفت: همه ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و به طور حتم فتنه انگیزی های استکبار جهانی راهی از پیش نخواهد برد و در نهایت رایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که سربلند و دراهتزاز باقی خواهد ماند.
۰
plusresetminus
فتنه‌انگیزی‌های استکبار جهانی راهی از پیش نخواهد برد/نگاه ارزنده علامه حسن‌زاده آملی به انقلاب اسلامی و رهبری
به گزارش بلاغ؛ محمود حسینی پور در نخستین سالگرد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی که در حسینیه ایرا برگزار شد، اظهار کرد:  بنا بر اسناد تاریخی اولین دولت علوی بعد از صدر اسلام در مازندران و آمل تاسیس شد و تاکنون این دیار به واسطه علمای بزرگوار جهان تشیع به ویژه علمای ایران توانست مسیر علوی و عاشورایی را برای ملت ایران تبلیغ کند.

وی از حضور علامه ذالفنون و علامه جوادی آملی به عنوان دو شخصیت فراملی در آمل اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه فلسفه علامه ذوالفنون در جهان بی‌نظیر هستند همچنین در حوزه عرفان، اخلاق و مهم‌تر شخصیت ایشان به عنوان یکی از شاخص‌ترین شخصیت جهان اسلام بی‌نظیر است.

استاندار مازندران از نطق صریح این دو علامه در وصف مقام معظم رهبری  و حمایت از ایشان اشاره کرد و  گفت: در آن شرایط حساس و فتنه‌گری فتنه‌گران دشمنان نظام به دفاع از رهبری پرداختند که در واقع همانند آبی بر آتش تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال نهال انقلاب امروز به درختی تنومند تبدیل شده است، عنوان کرد: امروز با وجود تمام سختی ها در دنیا به عنوان یک کشور ابرقدرت و بزرگ علوی، شناخته شدیم و این انقلاب الگویی برای آزادگان جهان شده است.

حسینی پور با تاکید بر بررسی زندگی علامه حسن‌زاده آملی، خاطرنشان کرد: حتما در دستور کار ستاد بزرگداشت این شخصیت و مجاهد بزرگ قرار گیرد با وجود شاگردان ایشان آن هم تاثیرگذار در حوزه‌های علمیه و عرصه سیاسی بر وجود علامه بیشتر پی خواهین برد.

وی حضور شخصیت های مانند علامه را چراغ روشنی در جامعه عنوان کرد و یاداور شد: مردم، جوانان این مرز و بوم سال‌های سال تلاش کنند تا چنین شخصیتی را به کشور تحویل دهند چرا که نبود آنها احساس می‌شود. 

استاندار مازندران شخصيت علامه را به عنوان الگو و شاخص خواند و اظهار کرد: می‌تواند در مسیر خدا اتکا کند و خدا و مسیر الهی را تعریف کند، جوانان نیز باید بدانند که نگاه علامه به انقلاب و مسیر الهی راهی بزرگ و روشن بوده است.

وی به سفر ریاست جمهوری به نیویورک اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور در سازمان ملل درباره مظلومیت سردار سلیمانی گفت، مانند مصداق سخن علامه که فرمودند:" چشمهایتان به سمت مقام معظم رهبری باشد".

حسینی پور با تاکید اینکه ولایت پذیری از فتنه گری جلوگیری می کند،تصریح کرد: اگر ولایت در کشور نداشتیم بارها با فتنه‌های فتنه‌گران  دچار مشکل می‌شدیم، امروز همچنان قله دماوند نه تنها بر سر منافع داخلی کشور بلکه ابرقدرت مسلمان جهان مظلومان فلسطین، لبنان، افعانستان، یمن، سوریه ایستاده‌ایم، ملت پشت انقلاب و رهبر ایستاده و مسیر توسعه از طریق گشایش کشورهای منطقه قرار گرفته تا پرچم ناب محمدی به صاحب اصلی‌اش قرار گیرد.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲