فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر عنوان کرد:

نقش پُررنگ رسانه‌ها در ماندگاری عظمت دفاع مقدس

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۶۴۶۷۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های فعلی و بعدی از اهداف مهم هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.
۰
plusresetminus
نقش پُررنگ رسانه‌ها در ماندگاری عظمت دفاع مقدس
به گزارش بلاغ، مهرداد ابراهیم پور در نشست مشترک رسانه ای که به مناسبت  رزمایش استانی دیدار با خانواده شهدا در سپاه ناحیه نوشهر برگزار شد، از هفته دفاع مقدس به عنوان بهترین فرصت جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و گفت: هرجا مردم را وارد کردیم موفق بوده ایم و در هشت سال دفاع مقدس نیز چون مردم پای میدان بودند موفق بودیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با جنگ تمام عیار رسانه ای مواجه هستیم افزود: هجوم دشمن به شکل های مختلف به خصوص در بحث رسانه بسیار زیاد است و دشمن از هر دستاویزی استفاده می کند تا این فضاها را مخدوش کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با تاکید براینکه واقعیت دفاع مقدس باید به نسل های بعد انتقال یابد، اظهار کرد: نقش شما رسانه ها بسیار مهم و موثر است.

وی به آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس از 29 شهریور با رزمایش سپاس و میثاق با ولایت در جهت دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد و یادآور شد: این رزمایش برای اولین بار در استان مازندران در حال اجر است و با هماهنگی استاندار مازندران و فرمانده سپاه کربلا و بنیاد ایثارگران قرار است از همه خانواده معظم شهدای استان دیدار شود و این رزمایش صبح فردا در نوشهر نیز آغاز خواهد شد.

در ادامه فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نوشهر نیز از دفاع مقدس به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران یاد کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس پیامهایی از جمله خلاقیت جوانان در عرصه نظامی به همراه داشت که سالها ماندگار است و باعث بیمه شدن نظام شد.

رستم زرودی با اشاره به اجرای 70 عنوان برنامه محوری در این هفته افزود: رزمایش دیدار همزمان با 400 خانواده شهید شهرستان اولین برنامه است که در قالب 50 کاروان از صبح فردا آغاز و تا عصر ادامه دارد و قرار است ضمن دیدار در جریان مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران قرار گیریم.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: گروهها به پنج دسته در حوزه شهری، بخش مرکزی و بخش کجور تقسیم می شوند و هر کاروان شامل نماینده ای از سپاه، مدیران دستگاهها، بنیاد شهید، مستند ساز می شوند .

وی تجلیل از 200 نفر از پیشکسوتان ایثارگر را یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزه موتوری، افتتاح چند پروژه، یادواره شهدا و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴