مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۶۳۹۱۳
مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد که محدودیت های ترافیکی از امروز تا شنبه در جاده های مازندران اعمال می شود.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، در اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور آمده است: تردد خودروها در جاده های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران _ شمال (رفت و برگشت) عادی و روان است.

همچنین محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران از امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد تا شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ به قرار زیر است:

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ امروز چهارشنبه تا ساعت ۰۶:۰۰ صبح شنبه مورخ ۲۹ مرداد ازجاده های کرج _ چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع است.

۲. سواری:

۲.۱-جاده کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ جمعه ۲۸ مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران، یکطرفه خواهد بود.

۲.۲- محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ جمعه مورخ این هفته از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء)، یکطرفه انجام می شود.

۳. نقلیه سنگین (به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج _ چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

۳.۲- محور هراز:

الف) تردد همه تریلر‌ها همچنان ممنوع است.

ب) تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز و نیز از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های پنجشنبه و جمعه، (۲۷ و ۲۸ مرداد) از جاده هراز ممنوع می باشد.

*تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور بستگی به افزایش حجم تردد در جاده ها داشته و در صورتِ وضعیت ترافیک عادی، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها انجام نخواهد شد.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

۱. جاده هراز (محدوده‌های پارک جنگلی، بلبل خوان، پنجاب و پلور)، واقع در مازندران، همچنان تا ۲۰ شهریور امسال از ساعت ۱۲ تا ۱۷ روز‌های شنبه، ۸ تا ۱۷ روز‌های یکشنبه تا سه شنبه و از ۸ تا ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته، به غیر از روز‌های پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، کیلومتر ۱۹ الی ۱۰۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌ شود.

۲. محور تهران _ فیروزکوه (رفت و برگشت)، واقع در استان تهران، تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ تا ۱۷ روز‌های شنبه، ۹ تا ۱۷ روز‌های یکشنبه تا سه شنبه و ۹ تا ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته، به غیر از روز‌های پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تست و کالیبراسیون سامانه ثبت تخلف منصوبه، از کیلومتر ۵ قبل از گل آهک تا کیلومتر ۲ قبل از راهدارخانه گدوک، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام خواهد شد.

۳. جاده کرج _ چالوس، واقع در استان البرز، تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ تا ۱۶ روز‌های شنبه، ۹ الی ۱۶ روز‌های یکشنبه تا سه شنبه و ۹ الی ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته، به غیر از روز‌های پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش حفاظتی میکرو سر فیسینگ، محدوده تونل‌های شماره ۵ و ۱۱ و محور اصلی به طول ۱۰ کیلومتر، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

۴. محور تهران _ فیروزکوه، واقع در استان تهران، تا ۱۰ شهریور امسال، از ساعت ۱۲ تا ۱۷ روز‌های شنبه، ۹ الی ۱۷ روز‌های یکشنبه تا سه شنبه و ۹ تا ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۷۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌ پذیرد.

۵. جاده تهران _ فیروزکوه، واقع در استان تهران، تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ الی ۱۸ روز‌های شنبه، ۸ الی ۱۸ روز‌های یکشنبه تا سه شنبه و ۸ الی ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت (اسلاری سیل)، از کیلومتر ۷۴ الی کیلومتر ۱۴۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط اجراغ خواهد شد.

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴