ورزشگاه وطنی به آغاز لیگ بیست و دوم نرسید؛

نساجی - مس رفسنجان در نقش‌جهان اصفهان!

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۶۳۶۷۶
با آماده نشدن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برای میزبانی از حریفان نساجی، این تیم فصل جدید را در خارج از مازندران آغاز می‌کند.
۰
plusresetminus
نساجی - مس رفسنجان در نقش‌جهان اصفهان!
به گزارش بلاغ، بعد از اینکه تیم نساجی مازندران به دلیل تعمیرات اساسی ورزشگاه خانگی خودش، وطنی، مجبور بود فصل گذشته در شهرهای دیگری چون مشهد، اصفهان و تهران از حریفانش میزبانی کند، با وجود قول مسئولان استانی و حتی تعیین ضرب‌الاجل دولتی برای آماده‌سازی آن، تیم شهر خسته در فصل جدید هم کارش را خارج از مازندران آغاز می‌کند.

طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته، قرار شده تیم فوتبال نساجی مازندران در نخستین بازی لیگ بیست و دوم در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان از مس رفسنجان میزبانی کند.

با این حساب، بازی تیم‌های نساجی و مس رفسنجان از چارچوب هفته اول، روز جمعه 21 مرداد ماه، از ساعت 19 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان در حال انجام شدن است و روز گذشته هم مسئولان باشگاه نساجی و اداره کل ورزش استان با استاندار مازنردان جلسه ای برگزار کردند.

در این نشست از آخرین اقدامات برای آماده سازی ورزشگاه وطنی بازدید شد. این ورزشگاه علاوه بر مشکلات چمن در زمینه نور، جایگاه خبرنگاران، جیاگاه های ویژه، سکوها و آب خوری هواداران دچار مشکل بود و از جمله ورزشگاه هایی بود که سازمان لیگ اعلام کرده بود برای لیگ جدید باید ایراداتش رفع شود.

با تلاش مسئولان استانی و ورزشی مازندران مشکلات این ورزشگاه رفع شده اما چمن این ورزشگاه هنوز برای انجام فوتبال آماده نیست.

ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: خوشبختانه مشکلات اصلی ورزشگاه رفع شده اما چمن هنوز آماده برگزاری بازی نیست و نهایت فکر می کنم 25 روز دیگر زمان لازم است تا با خیال راحت بتوان در این ورزشگاه بازی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴