تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸
کد مطلب : ۴۶۲۹۲۳
شرکت بازرگانی لطیف گستر بابلکنار تولیدات خود را در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی ارائه می‌کند و می‌تواند مواد مورد نیاز برای بسیاری از صنایع غذایی، آبکاری، پتروشیمی، تصفیه آب و فاضلاب، آرایشی و بهداشتی و رنگ و رزین در استان مازندران را تامین کند.
۰
plusresetminus
تامین مواد اولیه شیمیایی از فاصله نزدیک، یکی از چالش‌های اصلی همه صنایع است. لطیف گستر بابلکنار به عنوان اولین شرکت بازرگانی مواد شیمیایی ، یکی از قطب‌های اصلی تامین مواد شیمیایی برای صنایع آبکاری، لبنی، غذایی، صنایع شوینده و صنایع باتری سازی استان مازندران دانست.

مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع آبکاری، لبنی و یا شوینده اغلب شرایط حمل سختی دارند و برای حمل نیاز به شرایط خاصی دارند که همین موضوع باعث افزایش هزینه‌های مربوط به حمل و نقل آن‌ها می‌شود. بنابراین وجود شرکت بازرگانی مواد شیمیایی در سطح استان مازندران می‌تواند یک مزیت بزرگ برای صنایع فعال در سطح استان باشد.

شرکت بازرگانی لطیف گستر بابلکنار تولیدات خود را در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی ارائه می‌کند و می‌تواند مواد مورد نیاز برای بسیاری از صنایع غذایی، آبکاری، پتروشیمی، تصفیه آب و فاضلاب، آرایشی و بهداشتی و رنگ و رزین در استان مازندران را تامین کند. در ادامه خدمات این شرکت در زمینه تامین مواد شیمیایی برای صنایع مختلف استان مازنداران را معرفی خواهیم کرد.
 
 
 
 

پخش مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع آبکاری استان مازندران

وجود رطوبت زیاد در استان‌های شمالی ایران، غالبا موجب می‌شود تا امکان زنگ زدن فلزات در این استان‌ها بیشتر از سایر استان‌های ایران باشد. بنابراین نیاز به آبکاری فلزات و افزایش مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت و زنگ زدگی باعث شده است تا صنایع آبکاری زیادی در سطح استان مازندران به فعالیت بپردازند. با توجه به نیاز این صنایع به مواد اولیه شیمیایی، شرکت لطیف گستر بابلکنار قادر است تا مواد شیمیایی زیر را برای صنایع آبکاری تامین کند:
  • کلرید قلع
    اسید سولفوریک
    هیدروکلریک اسید (37 درصد و 33 درصد)
    جوهر نمک
    کربنات سدیم
    آمونیوم پرسولفات

پخش مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع لبنی استان مازندران

مراتع حاصلخیز و آب و هوای مناسب استان مازندران، باعث رونق کشاورزی و دامداری در این استان شده است و به دلیل کیفیت بالای شیری که توسط دامداری‌ها تولید می‌شود، استان مازندران بزرگ‌ترین میزبان صنایع لبنی در ایران است. بنابراین وجود یک شرکت بازرگانی بزرگ برای تامین مواد شیمیایی صنایع لبنی مازنداران بسیار حیاتی و مهم است. در همین راستا لطیف گستر بابلکنار مواد شیمیایی زیر را برای صنعت لبنی استان تامین می‌کند :
  • سود پرک
    سود مایع

پخش مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع غذایی استان مازندران

بر کسی پوشیده نیست که مازندران با وجود زمین‌های حاصلخیز یکی از قطب‌های کشاورزی، باغ‌داری و تولید مواد غذایی در ایران است. به همین دلیل صنایع غذایی زیادی در استان فعال هستند که نیازمند تهیه مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز هستند. هر قدر که این صنایع بتوانند مواد اولیه خود را از فاصله کمتری تامین کنند، مسلما هزینه کمتری صرف خواهند کرد.
 
 
 
 
 
شرکت لطیف گستر که در بابلکنار قرار دارد، می‌تواند طیف وسیعی از مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع غذایی استان را تامین کند که شامل مواد زیر هستند :
  • اسید سیتریک خشک
    اسید سیتریک آبدار
    کربنات پتاسیم
    سدیم متا بی سولفیت
    اسید فسفریک خوراکی
    سدیم تری پلی فسفات
    آب اکسیژنه
    سایر مواد مورد نیاز

پخش مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع شوینده و باتری‌سازی

صنایع شوینده و باتری‌سازی نیز از جمله صنایعی هستند که می‌توانند مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز خود همچون آب مقطر و اسید سولفوریک را از طریق شرکت بازرگانی لطیف گستر تامین کنند. البته فعالیت این شرکت فقط در تامین مواد شیمیایی صنایع نیست و توزیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی در سطح استان مازندران نیز یکی دیگر از خدمات این شرکت است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی در مازنداران

مواد و تجهیزات آزمایشگاهی کاربرد حیاتی زیادی در آزمایشگاه‌های تشخیصی بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی صنایع و آزمایشگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه‌های کشور دارند.
قسمتی از موانعی که تحریم به وجود آورده است، مربوط به تهیه مواد شیمیایی آزمایشگاهی است. به همین دلیل اکثر این آزمایشگاه‌ها با مشکل تامین مواد شیمیایی مواجه هستند.
آزمایشگاه‌های صنایع و بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان از جمله مشتریان مواد شیمیایی در گرید آزمایشگاهی هستند و اغلب به دنبال مواد شیمیایی از برندهای خاص خارجی همچون مرک آلمان ، سیگما آلدریچ ، فلوکا ، شارلو ، کیو لب و برند های ایرانی از جمله دکتر مجللی و نوترون شیمی هستند.
شرکت شیمیایی لطیف گستر علاوه بر تامین مواد شیمیایی آزمایشگاهی، ارائه دهنده تجهیزات آزمایشگاهی (مصرفی بیمارستانی ، مصرفی طبی ، مصرفی آزمایشگاهی) و انواع دستگاه‌های آزمایشگاهی نیز هست و قادر است تا تمام نیازهای آزمایشگاهی استان و حتی خارج استان به این مواد و تجهیزات را تامین کند.

مزیت‌های تامین مواد شیمیایی از شرکت لطیف گستر

شرکت لطیف گستر با توجه به مزیت‌هایی که در عرضه مواد شیمیایی دارد، توانسته است خود را به یکی از قطب‌های تامین مواد شیمیایی در استان مازنداران تبدیل کند. از جمله مزیت‌های این شرکت نسبت به رقبای خود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • عرضه محصولات شیمیایی در گرید های صنعتی، خوراکی، آزمایشگاهی
    تنوع بالای محصولات شیمیایی
    سرعت ارسال بالا
    ارائه فاکتور رسمی به تمام شرکت ها
    تحویل در کوتاه ترین زمان
    امکان سفارش گیری بصورت تناژ
    بکار گیری نیرو های متخصص
    ارسال سفارش به تمامی نقاط ایران
    بسته بندی بصورت خرد و عمده
    همراهی کارشناسان خرید از شروع فرآیند خرید تا مصرف
 

سخن پایانی

لطیف گستر بابلکنار یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازرگانی مواد شیمیایی در سطح استان مازنداران است که با کارگیری نیروهای متخصص، بطور تخصصی در حوزه فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی فعالیت دارد.
این شرکت برای فروش مواد شیمیایی، آن‌ها را در بسته بندی های متنوع بدون محدودیت در تامین کالای خریداری شده با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت حمل و نقل در اختیار خریداران و شرکت های وابسته قرار می‌دهد.
لطیف گستر بابلکنار علاوه بر اینکه قادر است مواد اولیه شیمیایی را برای صنایع آبکاری، لبنی، غذایی، شوینده و باتری‌سازی استان مازنداران فراهم کند، در حوزه تامین مواد و تجهیزات شیمیایی برند برای آزمایشگاه‌ها نیز فعال است و آزمایشگاه‌های فعال در سطح مازندران نیز می‌توانند از خدمات این شرکت برای تامین مواد و تجهیزات بهره‌مند شوند.
در این مطلب به صورت کامل درباره مواد اولیه قابل تامین از شرکت لطیف گستر صحبت شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از این شرکت می‌توانید از طریق سایت این شرکت اقدام نمایید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴