تاریخ انتشاريکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۶۲۶۶۱
استاندار مازندران گفت: امروز فاصله ای بین مردم و دولت وجود ندارد، چراکه دولت در وعده های خود صادق و به آنها پایبند است.
۰
plusresetminus
دولت به وعده‌های خود پایبند است/حل مشکلات مردم در اولویت مدیران باشد
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور در سفر به چالوس که جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران و همچنین شماری از مسئولان شهرستان چالوس نیز حضور داشتند با حضور در گلزار شهدا، به ۴۱۸ شهید این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.

حسینی‌پور همچنین پس از قرائت فاتحه با چند تن از رزمندگان جنگ تحمیلی و خانواده های معظم شهدا دیدار و گفت و گو کرد و پس از شنیدن دغدغه آنان نسبت به بازسازی گلزار شهدای این شهر دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار مازندران یادآور شد: بازدید از طرح های زیرساختی و عمرانی در توسعه اقتصادی استان بسیار تاثیرگذار است و در سفرهای شهرستانی از این دست از نزدیک مهم ترین مطالبات و درخواست های مردمی را پیگیری و اجرایی خواهیم کرد.

حسینی پور، اظهار داشت: برنامه های مختلفی را در سفر به شهرستان چالوس داریم و از برخی مناطق، مراکز و پروژه ها بازدید میدانی خواهد شد و با نمایندگان اقشار هم جلساتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: نمایندگان ما و مدیران کل در ادارات مربوطه شهرستان و حتی در روستاها مستقر هستند و به سؤالات مردم پاسخ خواهند داد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر می کنند.

استاندار مازندران، گفت: عصر امروز نیز جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با حضور همه مسئولان خواهیم داشت و تصمیمات لازم پیرامون توسعه شهرستان چالوس در آنجا گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سفر ابراز ارادت به مردم است که وظیفه همه مسئولان نیز هست، تصریح کرد: در این سفرها بسیاری از مسائل و موانع بر سر راه توسعه شهرستان چالوس شناسایی و نسبت به رفع آن چاره اندیشی می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای ارتباط بیشتر با مردم و شناسایی مشکلات نقاط مختلف استان، سفرهای شهرستانی را در دستور کار قرار دادیم چرا که حضور در کنار مردم و دیدار بی واسطه با آنان منشور دولت سیزدهم است.

استاندار مازندران اظهار داشت: امروز فاصله ای بین مردم و دولت وجود ندارد، چراکه دولت در وعده های خود صادق و به آنها پایبند است.

حسینی پور با بیان این که، تمامی دغدغه مدیران استان بایست حل مشکلات مردم باشد، گفت: چالوس ظرفیت بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف گردشگری و اقتصادی دارد که به طور حتم در سفر امروز مهم‌ترین دغدغه‌های این شهرستان شناسایی و بررسی خواهد شد.

وی با اظهار این که وظیفه مسئولان عمل به تکالیف و خدمت به مردم است، تاکید کرد: همگان مدیون شهدا و پایداری و استقامت خانواده معظم شهدا هستیم و باید تداوم بخش راه شهدا باشیم.

استاندار مازندران، تصریح کرد: شهدا در راه عمل به عهدی که با خدای خویش بسته بودند جان خود را فدا کردند و حضور مستمر مردم در گلزار شهدای چالوس نشان دهنده دلدادگی اقشار جامعه به فرزندان برومند کشور در دفاع از حریم ولایت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲