تاریخ انتشارشنبه ۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۴۶۲۶۴۹
استاندار مازندران خواستار راه اندازی هرچه زودتر نمایندگی استانداری غرب مازندران برای تسهیل در رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های مردم این منطقه شد.
۰
plusresetminus
نمایندگی استانداری در غرب مازندران راه اندازی شود/انتقاد از عملیاتی نشدن راه دسترسی نوشهر - کجور
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور در آیین معارفه سرپرست فرمانداری نوشهر افزود: امروز در مازندران یک مجموعه مدیریتی منظم و خوبی شکل پیدا کرده و در سایه انسجام رویه و وفاق، مسابقه و میدان رقابت برای توسعه این استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه فردا با همراهی ۵۰ مدیر کل و معاونین استانداری در چالوس حضور پیدا خواهیم کرد و یقینا این رویکرد دولت گامی برای تحقق عدالت محوری است.

حسینی پور با اشاره به ظرفیت های زیرساختی متعدد نوشهر نظیر برخورداری از بندر ، فرودگاه ، گمرک و نیز همسایگی با جنگل و دریا خاطرنشان کرد : متاسفانه این شهرستان با قدمت بالا به تناسب ظرفیت های موجود رشد و توسعه پیدا نکرده و این مساله باید جای پرسشی برای فرماندار جدید این شهرستان باشد و علت آن را جویا شود.

استاندار مازندران با انتقاد از عملیاتی نشدن راه دسترسی مستقیم نوشهر - کجور گفت که این طرح جز مصوبات دولت های گذشته به طول حدود ۴۰ کیلومتر در سال ۱۳۸۵ بوده که متاسفانه اجرایی نشد و باید مورد پی گیری قرار گیرد.

حسینی پور با اظهار آنکه راه نقش بسیار اساسی در توسعه هر منطقه ای دارد، افزود : بخش کجور با فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله، برخورداری از توانمندی های حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری متاسفانه راه دسترسی مناسب ندارد و همین عامل باعث مهاجرت روستائیان از آن بخش به شهر و حاشیه شهرها شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: این در حالی است که نوشهر بر خلاف دیگر شهرهای استان از ظرفیت های منحصربفردی برخوردار است و فرماندار جدید باید احیای این ظرفیت ها را اولویت نخست کاری خود قرار دهد و فرمانداران باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

حسینی پور با بیان اینکه برای ارتقا، توانمند سازی فعالیت های اقتصادی، تجاری،صنعتی، گردشگری در این منطقه برنامه داریم اظهار داشت: نوشهر نیاز به ایجاد ظرفیت ندارد و فقط باید احیا شود.

وی با بیان اینکه امروز سیاست ما توسعه فعالیت تجاری با کشورهای سی آی اس است، گفت:به این مهم توجه داشته باشند. یکی از بنادری که می تواند بسیار نقش موثری را داشته باشد بندر نوشهر است و همه باید به کمک فرماندار نوشهر بیایند و این شهر را به هاب تجاری مازندران تبدیل کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در نقطه مرکزی گردشگری وجود دارید اما بافت نوشهر هنوز گردشگری نیست، گفت: با ایجاد المان شهری در نوشهر گردشگران را متوقف و در این مسیر درآمد داشته باشید.

وی همچنین با اشاره به برخورداری نوشهر از راه های آبی، هوایی و زمینی بر لزوم همکاری و تبادلات تجاری با کشورهای همسایه تاکید کرد.

استاندار مازندران خواستار راه اندازی هرچه زودتر نمایندگی استانداری غرب مازندران برای تسهیل در رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های مردم این منطقه شد تا مدیران کل بتوانند هفتگی در این شهرستان حضور یابند و از نزدیک با مشکلات و خواسته های مردم آشنا و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.

در پایان این مراسم از تلاش های سعید یزدانی فرماندار نوشهر قدردانی و رستم زرودی بعنوان سرپرست فرمانداری نوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
یک نمایندگی در ساری هم باید زد برای بومی های استان
مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲