تاریخ انتشارجمعه ۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۶۲۶۲۶
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز منافقین با حمایت های مالی استکبار در لباس مدعیان حقوق بشر در فضای مجازی به دنبال فتنه افکنی و افزایش تحریم در ایران اسلامی هستند .
۰
plusresetminus
منافقین در لباس مدعیان حقوق بشر دنبال افزایش تحریم ایران اسلامی هستند
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه مرکز مازندران ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و نام شهدای هفت تیر، اظهار کرد:همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد .

 نماینده ولی فقیه در مازندران به سالروز شهادت امام جواد(ع)‌ اشاره کرد و افزود: امام جواد(ع) فرمودند خدا نعمت و فزونی نعمت را قطع نمی کند مگر اینکه مردم شکر خود را قطع کنند .باید عبد شکور باشیم.

 محمدی لائینی از انقلاب اسلامی، ایمان، تقوا، سلامتی، آبرو و ... به عنوان نعمت های خدا یاد کرد و گفت: نباید رویکرد ما با خدا گلایه آمیز باشد.

وی بابیان اینکه بلاها و گرفتاری ها انسان را میزان می کند، افزود: برپایی میز خدمت دادگستری استان در مصلی ساری شایسته تحسین است.

امام جمعه ساری به زلزله افغانستان اشاره و بیان کرد: جمهوری سلامی ایران تنها کشوری بوده که تاکنون به مردم رنج دیده افغانستان کمک رسانی داشته است .

وی با بیان اینکه در مدت حضور آمریکا در افغانستان کشت مواد مخدر در این کشور ۵۰برابر افزایش یافت، افزود: آمریکا هر جا حضور داشته باشد به دنبال سیاست های نادرست و ضد حقوق بشری است.

محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مبارزه باموادمخدر اشاره و بیان کرد: پیشگیری از اعتیاد باید مورد توجه همگان باشد. باید در زمینه مبارزه با موادمخدر اقدامات پیشگیرانه بیشتری اجرایی شود.

خطیب جمعه ساری به اقدامات تروریستی استکبار منافق در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: منافقین در دامن آمریکا و دست نشانده های این استکبار پیر پرورش یافتند و بین ۱۲تا۱۷هزار ترور کور در ایران اسلامی انجام دادند.

وی به همراهی منافقین با صدام و رژیم بعث برای کشتار مردم مظلوم ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز نیز منافقین با حمایت های مالی استکبار در لباس مدعیان حقوق بشر در فضای مجازی به دنبال فتنه افکنی و افزایش تحریم در ایران اسلامی هستند .

محمدی لائینی با بیان اینکه قوه قضائیه  درجریان تولید و برطرف کردن موانع تولید، نظارت بازار، برخورد با گرانفروشی و... باید ورود جدی داشته باشد،  گفت: عمده بازاریان پاکدست و همراه با مردم هستند اماعده ای در توزیع اخلال ایجاد می کنند یا احتکار و گران‌فروشی می کنند که باید با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا باید به مسئله تجاوز به انفال، اراضی ملی و منابع طبیعی باید توجه جدی داشته باشد، اظهار کرد: در بحث تبدیل و تغییر اراضی کشاورزی باید دستگاه قضا ورود جدی داشته باشد نباید بلایی که ب سر زمین های غرب استان آمده را در شرق مازندران شاهد باشیم.

محمدی لائینی به بازگشت بیش از ۲هزار مرکز تولیدی به چرخه تولید به همت دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه در مبحث حفظ محیط زیست استان مازندران با جدیت تلاش کند.

وی بابیان اینکه انجام داوری های به حق، خود پالایشی دستگاه قضا، صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در درون سازمان و بیرون دستگاه قضا مورد انتظار نیست، افزود: مردم باید گذشت داشته باشند و با صلح و سازش از تشکیل پرونده در دادگستری خودداری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴