در کمتر از ۲۰ روز از سفر شهرستانی استاندار مازندران؛

عملیات اجرایی تقویت زیرساخت پوشش تلفن همراه و اینترنت روستاهای گلوگاه آغاز شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۴۶۲۴۳۰
ایجاد زیر ساخت پوشش تلفن همراه در مسیر جاده جنگلی گلوگاه – نیالا و تقویت بستر اینترنت در روستاهای کوهستانی و بالادست و اینترنت پرسرعت برای روستاها از مصوبات سفر استاندار به این شهرستان بود که عملیات اجرایی آن به فاصله کمتر از 20 روز از این سفر آغاز شد. ‎
۱
plusresetminus
عملیات اجرایی تقویت زیرساخت پوشش تلفن همراه و اینترنت روستاهای گلوگاه آغاز شد
به گزارش بلاغ، سفر یک روزه استاندار مازندران به شهرستان گلوگاه در ششم خرداد ماه،۴۰ مصوبه برای رفع مشکلات این شهرستان به همراه داشت که ایجاد زیر ساخت پوشش تلفن همراه در مسیر جاده جنگلی گلوگاه – نیالا و تقویت بستر اینترنت در روستاهای کوهستانی و بالادست و اینترنت پرسرعت برای روستاهای کلکت، دهی و لتکومه و بارکلا از طریق اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از جمله این مصوبات بود.

در روز دوشنبه 23 خرداد ماه عملیات اجرایی نصب و راه اندازی سایت جدید در ارتفاعات روستای یانه سر به فاصله کمتر از 20 روز از این سفر آغازشد و به گفته ی مدیر کل ارتباطات مازندران، حداکثر تا ۲ ماه آینده این دکل دراین منطقه مستقر و مشکل اهالی این روستاها برطرف می شود.

داوودی فرماندار شهرستان گلوگاه در آیین کلنگ زنی این سایت جدید به منظور پوشش روستاهای شهرستان گلوگاه از تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت راه اندازی این سایت خبر داد و افزود: امروز نتایج سفر استاندار مازندران به شهرستان گلوگاه، یکی پس از دیگری برای مردم شریف این دیار نمایان می گردد.

این مراسم با حضور فرماندار گلوگاه، فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه، مدیر ایرانسل منطقه شمال, مدیران شهرستانی و اهالی روستاهای منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴