تاریخ انتشاردوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۴۶۱۸۷۳
مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا از تهیه و ارائه زندگی نامه شهدا در قالب مکتوب و نرم افزاری در نمایشگاه شهدای روحانی مازندران خبرداد.
۰
plusresetminus
تهیه زندگی‎نامه شهدای روحانی مازندران/تداوم و بقای انقلاب اسلامی در گرو حرکت جهادی است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام سید میثم نبوی در حاشیه برپایی غرفه شهدای روحانی در مصلی قم، ویژه برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور در چهارم خردادماه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به نشر و ترویج آثار روحانیون شهید، گفت: برای لبیک به فرمانده رهبر معظم انقلاب که دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است، اقدام به برپایی نمایشگاه ردای سرخ، از حجره تا سنگر کردیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا گفت: اقدامات انجام شده درنمایشگاه، برپایی غرفه محصولات فرهنگی شامل کتابها، تالیفات، پژوهش‌های شهدای روحانی  و اثاری از عالمان مجاهدان استان مازندران است. همچنین  وصیت نامه ها، دلنوشته‌ها و زندگی نامه شهدا در قالب مکتوب و نرم افزاری برای ارئه عموم تهیه شد.

نبوی به دیگر اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی اشاره و اضافه کرد: نمایشگاه تجسمی هم در محوطه مصلی قم برپا شد.

 مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به محتوای نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: بخشی از نمایشگاه مربوط به شهدای روحانی دوره مشروطه مثل شهید شیخ فضل الله نوری که اهل نور مازندران است، میباشد، بخشی دیگر مربوط به سه شهید ترور و همچنین شهدای روحانی که نمایندگان مجلس در زمان انقلاب  بودند، و در ادامه شهدای روحانی دفاع مقدس و شهید جاویدالاثر، شهید، ولی الله سلیمانی فر اولین روحانی شهید جاویدالاثر استان میباشد.

به گفته حجت الاسلام نبوی آثار شهدای روحانی انقلاب و شهدای روحانی مدافع حرم  هم بخش دیگر محتوایی نمایشگاه هستند.

مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا خاطرنشان کرد: تداوم و بقای انقلاب که در گروه حرکت جهادی است، و به فرموده رهبر معظم انقلاب بدون تفکر جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت مشکلات کشور حل نمی‌شود، از همین رو، اقدامات جهادی روحانیون مازندران هم در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

نبوی در پایان سخنان خود با قدردانی از حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: وی از ابتدای برگزاری کنگره شهدای روحانی به ویژه گرامیداشت شهدای روحانی استان مازندران، شخصاً در دیدار با خانواده شهدای روحانی حضور داشت و با رهنمودها و پشتیبانی خود موجب شد تا اقدامات درخور شانی برای شهدای روحانی داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲