تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۵۸۱۳۵
استاندار مازندران شهدای مدافع حرم را پرچمداران پیروی از ولایت دانست و گفت: شهدای مدافع حرم با بذل جان خود در مسیر صیانت از حرم آل الله، حماسه آفرینی کردند و برای ایران اسلامی اقتدار آفریدند. ‎
۰
plusresetminus
شهدای مدافع حرم پرچمدار حریم ولایت هستند/ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، محرمعلی مرادخانی، اظهار کرد: شهدای والامقام مدافع حرم هنگامی که دشمنان با توطئه و شبیخون، وادادگی فرهنگی را تبلیغ می کردند، پرچمدار وحدت و تبعیت از ولایت شدند و با نهادن جان خود در کف اخلاص، روح آموزه ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی را در فضای کشور دمیدند.

استاندار مازندران، به جانفشانی شهیدان گرانقدر و 10 هزار و 400 شهید مازندران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدای مدافعان حرم در محورهای مقاومت حماسه های بزرگ و ماندگاری خلق کردند و با پاسداری از حریم حرم آل الله افتخار آفرینی نمودند.

وی بیان کرد: با محوریت سردار دل ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و رزم غیورانه شهدای مدافع حرم، امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان برغم دشمنی و توطئه های استکبار جهانی، در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.
 

استاندار مازندران پس از این دیدار برای ملاقات چهره به چهره با مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آّباد به محل فرمانداری تنکابن رفت.

حسینی پور در بدو ورود به تنکابن با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.   

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴