تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۵۷۷۹۶
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ما نتوانستیم خدمات ارزنده خدمتگزاران جمهوری اسلامی و مردم را خوب روایت کنیم، گفت: رسانه دست دشمن است و با کار کردن و دسیسه‌های زیاد، خدمت رسانی‌ها را وارونه روایت کرده و تلاش دارد با نارضایتی‌های اجتماعی، آتش فتنه را برافروخته کند.
۰
plusresetminus
دشمن در حال روایت وارونه خدمت‌رسانی‌ها است
به گزارش بلاغ؛ سردار سیاوش مسلمی در یادواره شهدای روستای زنگی‌کلا از توابع بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: امروز خواسته خانواده‌های شهدا، تکریم، گرامی‌داشت و زنده نگهداشتن یاد شهدا است. 
 
وی با بیان اینکه داشتن تجهیزات و توان نظامی تنها مولفه قدرت نیست، اعتقاد به ایثار و از خودگذشتگی را یکی از مولفه های قدرت و ویژگی بارز شهدا دانست. 
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: در فضای مجازی شاهد بلوف‌های زیادی هستیم، از جمله که برخی‌ها هربار می‌گویند قرار است به جایی حمله شود؛ اما امروز دشمن شاید بیشتر از بسیاری از افراد داخل کشور، قدرت ایران را درک کرده است و آنها قدرت ایران را بیشتر می‌دانند. 
 
مسلمی اظهار داشت: ایران امروز چه در حوزه علمی و نظامی و مناسبات سیاسی در بالاترین سطح است. 
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما نتوانستیم خدمات ارزنده خدمتگزاران جمهوری اسلامی و مردم را خوب روایت کنیم و دشمن در حال روایت وارونه آن است؛ دشمن با استفاده از سلاح رسانه‌ای که در دست دارد در حال کار کردن است و با دسیسه های زیاد تلاش دارد با نارضایتی های اجتماعی، آتش فتنه را برافروخته کند. 
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران تاکید کرد: همه مردم و همه اقشار باید هوشیار باشند تا مبادا در پازل دشمن بازی کنیم. 
 
مسلمی با بیان اینکه مطالبه اجتماعی حق مردم است، اذعان داشت: درست است که مشکلات بسیار است، در زمان جنگ و هشت سال دفاع مقدس حتی مواد اصلی ما کوپنی بود،‌ در یک روستا یک یا دو تا ماشین بود و کمترین بهره از نفت و گاز برده می‌شد؛ لیاقت مردم ما بیشتر است و پس از تحمل این همه سختی ها و تحریم های ظالمانه باید به وضعیت مطلوب‌تری برسیم. 
 
وی با بیان خاطره‌ای از وفای به عهد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که حتی به پیمان های خود با اشرار هم پایبند بود، افزود: مسئولان باید به قول ها و وعده های خود عمل کنند، مشکل ما این است که کلام نائب امام را تفسیر به رای می‌کنیم و همان جا صدمه می‌خوریم. 
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه قانون اساسی همه چیز را مشخص کرده،‌ خاطرنشان کرد: قانون گذاری وظیفه مجلس و نماینده است و به قول رهبری نباید نماینده مجلس در انتصاب پست‌ها و انتخاب مسئولین اجرایی ورود کند؛ این آفت است که گاهی نماینده برای انتخاب فلان مدیر  مسئول تلاش کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴