تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۵۷۷۱۸
رییس هیئت تیراندازی مازندران گفت: نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی ساحلی کشور با افتخار آفرینی تیراندازان مازندران در بابلسر پایان یافت.
۰
plusresetminus
نفرات برتر مسابقات اهداف پروازی ساحلی کشور اعلام شد
به گزارش بلاغ؛ حمید بخشی در این مراسم اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی اسپورتینگ ساحلی کشور در بابلسر برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که در سطح A و B برگزار شده، تیراندازان به میزبانی هیئت تیراندازی شهرستان بابلسر و با همکاری پدافند هوایی ارتش استان در ساحل بابلسر در دو روز به رقابت پرداختند.

رییس هیئت تیراندازی مازندران تصریح کرد: اسپورتینگ تراپ رشته‌ای شبه شکار است که علاوه بر انجام فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای، موجب تخلیه انرژی ورزشکاران و تیراندازان در فصل شکار پرندگان مهاجر شده و با هدف حمایت از محیط زیست در ایام پاییز و زمستان برگزار می‌شود.

بخشی ادامه داد: این رقابت‌های مهیج و نزدیک، با حضور ۱۵۰تیرانداز از استان‌های مازندران، تهران، گیلان و گلستان برگزار شده و تیراندازان در پنج ایستگاه به اهداف پروازی شلیک کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دو روز رقابت تنگاتنگ بین ورزشکاران و حامیان محیط زیست در نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی اسپورتینگ ساحلی کشوری در بابلسر، حسین یدالله پور از بابل و مرتضی کاویانی از بابلسر به ترتیب در گروه‌های aوb این دوره از رقابت‌ها توانستند به عنوان نفر اول، مدال طلا را از آن خود کنند.

رییس هیئت تیراندازی مازندران در پایان گفت: به نفرات برتر گروه‌های aوb علاوه بر مدال و حکم در مجموع ۲۵میلیون تومان هدیه نیز به تیراندازان اهدا شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴