فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر:

بسیج مکانیزم عینی فعال‌سازی نصرت الهی است

تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۵۷۱۹۱
فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر با اشاره به اینکه بسیج مکانیزم عینی فعال‌سازی نصرت الهی است، گفت: بسیج اصول وسبک عینی و ملموسی است که مکانیزم غیبی و نصرت الهی را فعال‌سازی می‌کند؛ این را در تمام وقایع انقلاب اسلامی شما می‌توانید لمس و مشاهده کنید.
۰
plusresetminus
بسیج مکانیزم عینی فعال‌سازی نصرت الهی است
به گزارش بلاغ؛ مصطفی بازوند در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه با بیان اینکه بسیج مفهومش ایجاد یک هدف عمومی به سمت یک هدف مشخص است، اظهار کرد: وقتی ما می‌گوییم بسیج یعنی حرکت عمومی در بین مردم  با یک هدف مشخص و با اراده برای به منزل رسیدن این اصلا رمز و رازموفقیت در دنیا محسوب می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی بسیج را به دستور حضرت امام (ره) و با تدبیر این حکیم عزیز متولد کرد که داعیه‌دار و پرچمدار این حرکت عمومی باشد و به سمت قله‌هایی که انقلاب اسلامی و اسلام ترسیم کرده است؛ حرکت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های بسیجی آیه ۵۹ سوره انفال است که در محاسبات ذهنی اهل ما می‌توانیم است و دشمن عجز دارد از اینکه با او مبارزه کند؛ یکی دیگر از شاخصه‌های بسیجی جهاد کبیر بوده که در اندیشه پیرو و مقلد نظام غرب‌گرا، استکبار و استثمار نیست.

بازوند با اشاره آیه ۵۴سوره مائده خاطرنشان کرد: بسیجیان در راه خدا اهل مجاهدتند؛ تفکر جهاد کبیری و تفکر خدمت به مومنین دارد و از هیچ سرزنگری هم نمی‌ترسند؛ به هر کس برچسب بسیجی بودن نمی‌زنند و بسیجی بودن لیاقت می‌خواهد ویک فضل الهی است.

وی در پایان گفت: هر کس دوستی و حب و تولی او به سمت خدا و رسولش باشد؛ حزب‌الله غالب است؛ قطعا این وعده پیروزی قطعی خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲