تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۴۵۷۱۸۵
امام جمعه میاندورود گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز هر مشکلی در کشور پیش آمد با ظرفیت بسیج از آن عبور کردیم امروز هم از هر موانعی که می‌خواهیم عبور کنیم باید از ظرفیت بسیج استفاده شود.
۰
plusresetminus
عبور از مشکلات با ظرفیت بسیج امکان‌پذیر است/ نمایندگان مجلس وکیل مردم و دشمن شناس باشند
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: کار همه انبیا و اولیای الهی بسیج همه مردم برای امر ولایی است یعنی مردم را بسیج کنند تا اطاعت از امر ولی کنند و مدافع ارزش‌ها باشند.
 
وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز هر مشکلی در کشور پیش آمد با ظرفیت بسیج از آن عبور کردیم امروز هم از هر موانعی که می‌خواهیم عبور کنیم که یکی از آنها که دشمن مقابل ما قرار داد مشکل اقتصادی است اگر سران سه قوه دلشان برای مردم می‌سوزد و می‌خواهیم آن را حل کنیم باید از ظرفیت بسیج استفاده شود.
 
امام جمعه میاندورود با اشاره به شروع طرح نظارت بر بازار توسط بسیج، خاطرنشان کرد: بهترین روش برای کنترل بازار استفاده از ظرفیت بسیج است.
 
محمدنسب با انتقاد از کیفیت و قمیت خودرهای داخلی، گفت: اگر قطعات این خودروها در داخل تولید می‌شود و از ارز استفاده نمی‌کند پس چرا این مقدار گران است و اگر وارد می‌شود همان بهتر که خودروهای خارجی با کیفیت وارد شود.
 
وی به حقوق‌های نجومی بعضی از مدیران و همچنین خراب شدن اجناس و کالاهای اساسی در بنادر و گمرکات اشاره کرد و افزود: در برخورد با مفسدان و دزدان باید افرادی که چنین اقدامات و اختلاس‌هایی دارند برخورد

نه اینکه دنبال خلافکاران خرد برویم و از دانه درشت‌ها غافل شویم باید با هر دو برخورد شود اما آنچه مردم دارند می‌بینند بیشتر برخورد با خلافکاران خرد است و اگر اقدامی در برخورد با دانه درشت‌ها اتفاق می‌افتد اطلاع رسانی شود تا مردم امیدوار شوند.
 
خطیب جمعه میاندورود با انتقاد از حضور فرزندان مدیران در آمریکا، تصریح کرد: مردم اینجا مرگ بر آمریکا می‌گویند از طرفی فرزندان مسئولین در آمریکا زندگی می‌کنند که باعث سرخوردگی و دلسردی مردم می‌شود.
 
محمدنسب به هفتم آذرماه سالروز شهادت دانشمند هسته‌ایی مجید شهریاری اشاره کرد و اظهار کرد: رهبری بارها فرمودند که مواظب نفوذی‌ها باشسید، همین نفوذی‌ها باعث شهادت این دانشمند شدند، اگر می‌خواهیم ایران قوی داشته باشیم باید توجه به جوانان نخبه و تحصیل کرده داشته باشیم.
 
وی با اشاره به دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، بیان کرد: مردان تاریخ همیشه زنده هستند و از ویژگی‌های شهید مدرس مردم‌داری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی بود، ما از نمایندگان این انتظار را داریم که وکیل مردم، دشمن شناس و دشمن ستیز باشند.
 
محمدنسب با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های شهید مدرس ساده زیستی و ایستادگی در برابر تطمیع و تهدید دشمن بود، تاکید کرد: هر مسئولی اگر این ویژگی را نداشت مناسب مسئولیت نیست.
 
امام جمعه میاندورود در پایان استقلال شخصیتی و عدم وابستگی به جریان قدرت و ثروت را از دیگر ویژگی‌های شهید مدرس بیان کرد و گفت: امروز هر مسئولی که مسئولیت می‌گیرد از دو جریان قدرت و ثروت به دور نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲