تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۴۵۷۱۷۹
ویژه برنامه جنگ شادی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه طوس روستای حسن آباد بخش مرکزی نوشهر برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم انقلابی و بسیجی قرار گرفت.
۱
plusresetminus
برگزاری ویژه برنامه جُنگ در روستای حسن آباد بخش مرکزی نوشهر
به گزارش بلاغ، ویژه برنامه جنگ شادی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج به همت شورای اسلامی و دهیاری، حوزه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و حضرت ابوالفضل (ع)، پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر با اجرای گروه هنری مهدی صفایی در مدرسه طوس روستای حسن آباد بخش مرکزی نوشهر برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم انقلابی و بسیجی قرار گرفت .

مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه ناحیه نوشهر ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به سخن حضرت امام (ره) گفت : بسیج لشکر مخلص خداست و بسیجی یعنی مردم . و دینی که با تفکر و فرهنگ بسیجی است ، بسیج متعلق به قشر خاصی نیست و هرکسی که دلسوز مملکت و ایران اسلامی و بفکر حل مشکلات مردم است، بسیجی است .

وی افزود : حضرت امام (ره) با درایت خاصی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نهادی از مردم را پای کار آورد و پنجم آذر ۵۸ دستور تشکیل بسیج مستضعفین را دادند که پس از گذشت چند دهه خدمات و برکات این نهاد مقدس بر همه مشخص شده است و نقش بسیج را در تمامی عرصه ها و برهه ها میتوانیم احساس کنیم.

ابراهیم پور با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج در هشت سال دفاع مقدس گفت : نیروهای بسیجی در پیروزی جبهه های حق علیه باطل نقش بی بدیلی داشتند و برای دفاع از خاک حماسه های جانانه ای را خلق کرد و در زمان کنونی هم در عرصه های جنگ نرم چه دفاع از امنیت یا در حوزه سلامت پای کار آمدند و در میدان مقابله با ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت ورود پیدا کردند .

فرمانده سپاه نوشهر اظهار داشت: تفکر بسیجی راهی برای عبور از مشکلات است و تفکر بسیجی فراتر از یک یگان نظامی و نیروی مسلح است و این دیدگاه زمینه ساز موفقیت در کشور می‌شود و تفکر بسیجی چه در کشور ما ، چه سایر کشورها همچون سوریه و یمن پیداست و در تفکر بسیجی؛ اصل بر انجام تکالیف دینی و خدمت رساندن به مردم و جامعه است.

ابراهیم پور تاکید کرد : در هر کار و جایگاهی که هستید صادقانه نسبت به دغدغه مردم خدمت کنید و تفکر بسیجی داشته باشید، همراه مردم ، با مردم و در کنار مردم باشیم . تفکر بسیجی باید در حوزه های مختلف اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی باشد و با بهره گیری از تفکر بسیجی می توان بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد ، با تفکر بسیجی زندگی کنید و فرزندان خود را برای بسیج تربیت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر در پایان از شورای اسلامی و دهیار روستای حسن آباد، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت معصومه (س) ، پایگاههای مقاومت برادر و خواهر حسن آباد ، بسیجیان و برگزارکنندگان این مراسم تقدیر و تشکر کرد. اجرای نمایش طنز ، موسیقی ، مسابقه به همراه جایزه ، پخت آش محلی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲