دبیر سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح کرد:

مطالبه حاج قاسم برای به تصویر کشیدن رشادت های مدافعان حرم به زبان امروز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۴۵۷۱۷۴
جعفری گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی ابتدای سال ۹۸ در خصوص اینکه با زبان امروز به نحوه شایسته باید جانفشانی سربازان مدافع حرم به تصویر کشیده شود، مطالبه‌ای داشتند.
۰
plusresetminus
مطالبه حاج قاسم برای به تصویر کشیدن رشادت های مدافعان حرم به زبان امروز
به گزارش بلاغ،
مهدی جعفری، دبیر سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، در مراسم اختتامیه این رویداد با اشاره به رونمایی از بازی "فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی" اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی ابتدای سال ۹۸ در خصوص اینکه با زبان امروز به نحوه شایسته باید جانفشانی سربازان مدافع حرم به تصویر کشیده شود، مطالبه‌ای داشتند و دوست داشتیم امروز که قرار است از این بازی رونمایی کنیم، سردار حاج قاسم هم حضور داشتند.
 
وی افزود: در در زمانی که بازی "نبل و الزهرا" را می نوشتیم، آن اتفاق جانسوز در ساعت یک و بیست دقیقه شب جمعه سیزدهم دی ماه به وقوع پیوست و حاج قاسم عزیز به شهادت رسیدند.
 
جعفری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در یکی از نمازهای جمعه خاطره‌ای از حاج قاسم تعریف کردند و فرمودند در منطقه ای که در محاصره ۳۶۰ درجه‌ای دشمن بود، حاج قاسم در نهایت رشادت و با بالگرد وارد شهر شدند و با کمک نیروهای مردمی شهر را آزاد کردند. پس از بررسی این خاطره جذاب متوجه شدیم که چقدر قابلیت تبدیل شدن به یک بازی فاخر و جذاب را دارد.
 
دبیر سومین رویداد تولید محتوای بسیج در ادامه گفت: از حمایت های بی دریغ سازمان فضای مجازی بسیج و شخص دکتر معین تشکر می کنم، زیرا ایشان، برای تولید این اثر پای کار بودند؛ همچنین از پشتیبانی جدی و اعتماد سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج هم که موجب شد امشب این اثر با افتخار  به نام بسیج و بسیجیان رونمایی شود، تشکر میکنم.
 
وی بیان کرد: این بازی در قالب بیش از ۷ ساعت گیم پلی آماده شده و قرار است تا ۲۰ ساعت ادامه  پیدا کند. در این بازی ۴۵ دقیقه روایت جذاب سینمایی وجود دارد که حاصل تلاش ۴۷ جوان پر انرژی و خلاق در بیش از دو سال و نیم است تا این اثر امروز آماده رونمایی شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲