تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۵۷۱۶۵
سردار حسن زاده در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید دیجیتال بسیج گفت: امسال با همتی که سازمان فضای مجازی بسیج داشته است، شاهد ارتقای سطح تولیدات به لحاظ کمی و کیفی بودیم، بسیجیان فضای مجازی را با همت و تلاش به بهترین فرصت تبدیل کنند.
۰
plusresetminus
بسیجیان فضای مجازی را با همت و تلاش به بهترین فرصت تبدیل کنند
به گزارش بلاغ،سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار ما مبنی بر اهمیت مردمی شدن تولیدات محتوای دیجیتال گفت: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می شود این تولیدات به سمت حرفه ای شدن گام بردارد و اثر مردمی آن این است که چون این رویدادها در سطح استانی برگزار شده است و برترین این رویداد به این مرحله راه یافته اند موجب می شود انگیزه مضاعفی در میان جوانان کشور ایجاد شود.
وی ادامه داد: بر هیمن اساس استعدادهای برتر این حوزه شناسایی می شود و در صورت استمرار این رویدادها در بین مردم شاهد گسترش این تولیدات خواهیم بود.
 
سردار حسن زاده افزود: امسال با همتی که سازمان فضای مجازی بسیج داشته است، شاهد ارتقای سطح تولیدات به لحاظ کمی و کیفی در استان و مراکز استان ها بودیم و بی تردید ادامه این روند بسیار امیدوارکننده است، بسیجیان فضای مجازی را با همت و تلاش به بهترین فرصت تبدیل کنند.
 
فرمانده سپاه تهران بزرگ از اهمیت شناسایی استعدادهای برتر این رویداد گفت: پس از برگزاری این رویداد در سطح کشور، شاهد ایجاد موج انگیزشی میان جوانان بسیجی خواهیم بود و در دل این رویدادهاست که چنین استعدادهایی شناسایی می شوند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲