تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۵۷۱۵۵
معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منایع سازمان بیمه سلامت کشور از پرداخت به روز بیمه سلامت در نسخه الکترونیکی، نظام ارجاع و پزشک خانواده خبر داد.
۰
plusresetminus
پرداخت به روز بیمه سلامت در نسخه الکترونیکی، نظام ارجاع و پزشک خانواده
به گزارش بلاغ، حسین رنجبران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه بیمه سلامت بیش از ۵۰ درصد از جمعیت ایران معادل ۴۲ میلیون نفر را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: ۴۰ هزار موسسه در سراسر کشور شامل بیمارستان‌های بزرگ و مطب‌های کوچک این جمعیت را پوشش می‌دهند.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت رتبه ششم را در بحث شفافیت در بین موسسات وزارتخانه‌های هیات دولت دارد.

رنجبران ادامه داد: تکمیل طرح نسخه نویسی الکترونیکی یکی از ماموریت‌هایی که اکنون در اولویت برنامه‌های سازمان بیمه سلامت است که در برنامه توسعه‌ پنجم و ششم و بودجه نویسی هم بسیار به آن اهمیت داده شده است.

معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منایع سازمان بیمه سلامت کشور بیان کرد: با توجه به اینکه پرداختی ها برای موسسات دولتی و غیر دولتی نیز به وقت و منظم انجام می شود و پرداختی ها برای نسخه الکترونیکی، نظام ارجاع، پزشک خانواده شهری و روستایی به روز انجام می شود،

شیرازی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز با بیان اینکه سلامت مردم در تداوم حیات جامعه بسیار حائز اهمیت است و بدون افراد سالم وجود یک جامعه نیز نمیتواند متصور باشد، گفت: بیمه می‌تواند برای تضمین سلامت مردم جامعه نقش داشته باشد و در دوران شیوع کرونا به اهمیت این موضوع بیش از پیش پی بردیم.

وی افزود: بسیاری از داروخانه‌های استان اتصال مناسبی به سامانه نسخه نویسی الکترونیکی ندارند که در دوران مدیریت جدید بیمه این چالش‌ها باید خیلی زود برطرف شوند.

شیرازی ادامه داد: بسیاری از نسخه نویسی‌های بی مورد و سودجویانه که سابقا وجود داشت در پوشش نسخه نویسی الکترونیک حذف خواهد شد

ظفرمند مدیرکل سابق بیمه سلامت مازندران نیز با بیان اینکه مازندران در انتقال الکترونیکی اسناد جز استان‌های برتر کشور بود، گفت: اگر تعاملی بین سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت وجود نداشت اجرای طرح پزشک خانواده شهری هرگز اجرا نمی شد

وی افزود: ساختمان‌هایی برای تملک همکارانمان در بیمه سلامت شهرستان‌ها در رامسر چالوس قائمشهر سوادکوه فریدونکنار و بابلسر خریداری شده است.

براساس حکم رئیس سازمان بیمه سلامت محمدرضا میرزایی به عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران منصوب شد و در این مراسم معارفه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲