تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۵۷۱۳۴
فرمانده سپاه کربلا گفت: با کمک شما بسیجیان عزیز و با سازوکارهای مشخص شده و معرفی نامه های صادر شده با قدرت به موضوع بازار ورود میکنیم و هرجا که خللی در انقلاب اسلامی بوجود بیاید آنجا ماموریت ماست و باید در آن ورود کنیم.
۰
plusresetminus
آغاز طرح کنترل بازار با همکاری بسیج از ۶ آذر/امیدآفرینی ماموریت بسیج
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در جمع بسیجیان شهرستان قائم‌شهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: افرادی که دل به نظام دارند چه با کارت و پرونده بسیجی چه بدون آن را باید در مکتب بسیجی که همان مکتب عاشوراست بدانیم.

وی افزود: فرهنگ عاشورایی و مکتب حاج قاسم سلیمانی یعنی اعتقاد قلبی و راسخ به آرمان های اصول انقلاب اسلامی داشته باشیم، نمی شود خود را دایه‌دار مکتب شهدا و حاج قاسم و تفکر بسیجی بدانیم اما ولایت مداری را در عمل و رفتار خود نداشته باشیم، ولایتمداری از رفتار اسلام است که مردم داری خروجی آن باشد، ولایتمداری یعنی همچون حاج قاسم جهان اسلام امنیتش را از وی بداند و او هم همه‌ی وجود خود را از ولی فقیه بود.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: بسیجی یعنی تمایلی به هیچ جناح نداشته باشد و فقط به فکر خدمت به انقلاب اسلامی و مردمش باشد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ولایت پذیری محض حاج قاسم را باید مطالعه کرد و پی‌برد چطور از ولی خود حرف شنوی داشت، در سال هایی ۷۲ ۷۳ که جنوب شرق دچار اختلافات منطقه ای شده بود و اشرار امنیت را ناپایدار کرده بودند، حاج قاسم وقتی به منطقه آمد، به اشرار فراخوان امان نامه داده تا بتواند بدون درگیری امنیت را پایدار کند.

مسلمی ادامه داد:حاج قاسم درس های زیادی از ولایتمداری به ما آموخته است و فرمایشات حضرت آقا را باید الگو پذیری کرد تا ولایتمداری را متوجه شد.

وی خطاب به مسولان بیان کرد: آنجایی که حضرت آقا میفرماید جلوی نفوذی ها رو بگیرید، چه کردید؟ چقدر تلاش کردید؟ بسیجی بودن تنها به لباس پوشیدن و در میدان بودن نیست.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: ما مسولین می‌توانیم ۷ خان رستمی که در ادارات بوجود آمده و مردم برای گرفتن نامه ماه‌ها دوندنگی می‌کنند را به یک روز کاهش دهیم و خدمت رسانی به مردم را آسان کنیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکلات مردم بزرگترین مقابله با استکبار است، آقایان مسول از جمله خودم هر شخصی که در جامعه مسولیت دارد از پایین ترین جایگاه تا بالاترین آن باید مردم را امیدوار کرد اگر یک نفر را امیدوار کردی شما بسیجی هستید.

مسلمی تصریح کرد: یکی از ماموریت های بسیج بهنگام و به اندازه کار کردن است و زمانی که اعلام می‌کنند ماموریت شما این است بدون توجه به امکانات خود را به ماموریت می رساند تا ان را به نحو احسنت انجام دهد تا مشکل مردم را برطرف کند این تفکر بسیجی است.

وی افزود: کار کردن برای مردم ساعت و زمان ندارد و باید وقف مردم بود مسول یعنی همیشه سوال شونده و مسولین باید بداند در آن دنیا شهدا از ماها سوال میکنند برای تقویت از اسلام و انقلاب چه کردیم.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: اگر ذره ای به این فکر کنیم بخاطر مسولیتی که داریم از ما جواب می‌خواهند و تمام اعضا و جوارح پاسخ می‌دهند که چرا دروغ می‌گویید آنجاست که دروغ ها برملا می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: فرهنگ بسیجی یعنی در جامعه مشکلات علمی، سیاسی، اقتصادی و غیره بوجود بیاید آن وسط میدان است چه لباس و ظاهرش به بسیج بخورد یا نه تفکر بسیجی به اندازه وسعت مشکلات انقلاب اسلامی است.

مسلمی بیان کرد: ماموریت بسیج در همه جاهایی است که انقلاب اسلامی در آن به مشکل بخورد حتی کوچکترین مشکل باید تفکر بسیجی ورود پیدا کند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه امام حکیم با دور اندیشی و آینده نگری نهادی را خلق کرد برای همه دوران که تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و تفکر بسیجی در همه‌ی مشکلات پای کار بود، گفت: از دفاع مقدس، جبهه مقاومت و حتی کرونا و مشکلات اقتصادی این تفکر بسیجی بود که گره‌ها را باز کرد و عزت را برای کشور حفظ کرد.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: اگر بدانیم دشمن بدنبال از پای درآوردن انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی است تا نسل آینده ساز را از ما بگیرد و امروز یکی از ماموریت های بسیج امید افرینی و ایجاد اعتماد در بین آحاد مردم است و دشمن تمام امکانات خود را از اقتصاد و فرهنگ بسیج کرده تا نسل آینده را ناامید کند.

این مسوول تصریح کرد: اکنون برای ثبات در بازار، بسیج باید ایفای نقش کند و با تفاهم نامه ای که بین معاون اول رئیس جمهور و سردار سلیمانی منعقد شد  از شنبه نظارت بر بازار را با استفاده از ظرفیت بسیج استفاده خواهیم کرد و با شناسایی گلوگاه ها دست واسطه ها را قطع خواهیم کرد.

مسلمی در ادامه بیان کرد: ما در بازار کسانی که تابع قانون و مقررات باشند کاری با آن ها نداریم و برای در کنار مردم بودن به این ماموریت وارد شدیم تا بازاریان زحمتکش با افرادی که درصدد اخلال در بازار هستند تمیز داده شوند و در مراکز تولیدی، کشتارگاه ها و کارخانه‌ها حضور پیدا خواهیم کرد تا دلال‌هایی که اختلال و بی‌نظمی قیمتی در بازار انجام می‌دهند دستشان را قطع کنیم.

وی گفت: با کمک شما بسیجیان عزیز و با سازوکارهای مشخص شده و معرفی نامه های صادر شده با قدرت به موضوع بازار ورود میکنیم و
هرجا که خللی در انقلاب اسلامی بوجود بیاید آنجا ماموریت ماست و باید در آن ورود کنیم.

فرمانده سپاه کربلا به مسولان خاطرنشان کرد: مسوول انقلاب اسلامی باید خود را وقف انقلاب اسلامی و مردم بکند چراکه ما در جنگ تمام عیار در دشمن قرار داریم اگر میخواهد تفریحات خود را داشته باشد این خیانت است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در بحث نظارت باید جدی بود و هیچ ممشاتی پذیرفته نیست که اگر ممشات کردیم به خون شهدا خیانت کردیم چرا که امروز نبود نظارت درست، باعث شد تا مشکلات فعلی را مشاهده کنیم .

مسلمی در پایان خطاب به بسیجیان خاطرنشان کرد: همه‌ی قدرت سپاه به پشتوانه شما بسیجیان عزیز است و وجود ما به وجود شما بسته است و عذرخواهی میکنم بابت همه‌ی کوتاهی های که شاید در پاسخگویی به شما عزیزان بوجود آمده باشد و همه‌ی کم‌کاری های صورت گرفته بازهم شما جلودار انقلاب اسلامی است و باعث ترس دشمن شده است و همه وجودش را گرفته است.

انتهعای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲