تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۵۵۷۴۰
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت‌: مراکز خدمات درمانی سپاه در استان به‌صورت ۲۴ ساعته به ارائه خدمات به بیماران در زمان شیوع کرونا پرداختند و عملکرد خوبی در این بخش ارائه شده است.
۰
plusresetminus
ارائه خدمات به بیماران کرونایی توسط مراکز درمانی سپاه مازندران
سردار مسلمی در آئین کلنگ‌زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت شهرستان ساری اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت این مرکز با همت خیر بزرگوار در خصوص ناباروری احداث خواهد شد.

وی افزود: این مرکز به‌عنوان مرکز انطباق ویژه بانوان با فراهم شدن مقدمات از بدو ورود پذیرش توسط خواهران خدمات انجام می‌گیرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: امیدواریم این مجموعه کار منشاء خیر برای این استان باشد تا افراد با توانایی مالی پایین نیز بتوانند خدمات ارائه شده را دریافت کنند.

مسلمی خاطرنشان کرد: هدف ما پوشش جامعه هدف در استان مازندران است تا مدیریت درستی در این زمینه انجام شود.

این مرکز به‌صورت وقف به‌نیت پدر و مادرم ساخته می‌شود

وفائیان خیر پروژه احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت در این آئین گفت: خداوند توفیق داد تا ثروتی که به‌صورت حلال کسب کرده‌ام از پدر و مادر به‌عنوان یک موقوفه در قالب این مرکز درمانی به مردم این استان ارائه کنم.

وی افزود: خوشحالم ساخت این مجموعه توسط سپاه و نیروهای بسیجی انجام می‌شود و امیدوارم سایر کارهای موقوفه نیز با کمک بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه دهیم.

طرح توسعه بیمارستان ولایت ساری اجرا می‌شود

سرهنگ واللهی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در حاشیه آئین کلنگ زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت سپاه کربلا اظهار کرد: بیمارستان ولایت سپاه کربلا از بدو تاسیس تاکنون خدمات زیادی را در سطح استان و در زمان شیوع کرونا ارائه داده است.

وی افزود: سیاست ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر ارائه ۴۵ تخت ویژه به زنان بود که در نهایت تصمیم به ساخت مرکز تخصصی بانوان شد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: یکی از بحث‌های جدی در کشور و استان مازندران افزایش جمعیت است که با ساخت این مرکز ناباروری با ۵ طبقه که مختص زنان خواهد بود.

واللهی خاطرنشان کرد: به‌دنبال ارائه خدمات به‌صورت کامل در این مرکز خواهیم بود.

وی گفت: خیر مرکز تقبل ساخت مهمان‌سرا در کنار مرکز ناباروری را برای فراهم کردن محیط برای خانواده‌هایی که از استان‌های دیگر به این استان سفر می‌کنند را پذیرفته است.

کاهش جمعیت از خطرناک‌ترین مسئله کشور محسوب می‌شود

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در آئین کلنگ زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت سپاه کربلا  اظهار کرد: خیراتی که انجام می‌شود الگو و الهام‌بخش برای همه خواهد بود؛ نظام اسلام و قاعده حکومت اسلامی اساس آن بر خیرات است.

وی افزود: حکومت انبیاء بر عدل بوده و به زور نمی‌توان محصول کار فرد را از او گرفت چراکه بر قسط و عدل خیرات باید انجام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: نظام اسلامی عدل را برپا می‌کند اما مبتنی بر آگاهی، انفاق، عشق و علاقه که نگاه به حقیقت هستی دارد.

سردار نقدی تصریح کرد: هر آنچه اضافه داریم باید انفاق شود؛ با دست خود انجام دهیم و ثوابش را خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: قاعده اسلام بر ترقیب و تشویق است تا همه تلاش کنند برای تولید و کسب ثروت و در نتیجه خیرات نیز کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد: زندگی حضرت محمد (ص) که تمام اموال خود را خیرات می‌کرد باید الگویی برای زندگی امروز ما باشد.

نقدی اظهار داشت: خیرات کردن باعث می‌شود فقیر در جامعه اسلامی نباشد و از روش انفاق این مهم رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: حیات از اساس دین است که باید مدیریت شود؛ مکان‌هایی وجود دارد که مختص بانوان بوده و ما در ساخت آن کوتاهی کردیم؛ باید در تمام استان‌ها بیمارستان مختص آنان داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: مهمترین نیاز امروز جامعه که ۲۰ درصد زوج‌ها در این موضوع مشکل دارند، ناباروری است که کاهش جمعیت از خطرناک‌ترین مسئله کشور محسوب می‌شود.

نقدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین بار بر این مسئله تاکید و اعلام کردند که کوتاهی در این امر صورت نپذیرد.

وی در پایان یادآور شد: کمک و همت در ساخت مراکز ناباروری در همه استان‌های کشور کمک به امنیت ملی و استقرار نظام خواهد بود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴