مدیر آموزش وپرورش شهرستان نوشهر عنوان کرد

کرونا فرصتی برای کشف استعدادهای جدید در حوزه آموزش و پرورش

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۴۵۴۸۸۷
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نوشهر گفت: کرونا فرصتی برای تلاش در حوزه کشف استعدادها و ظرفیت های جدید در آموزش و پرورش بود
۰
plusresetminus
کرونا فرصتی برای کشف استعدادهای جدید در حوزه آموزش و پرورش
به گزارش بلاغ، صفی اله درویش به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت گفت: کرونا فرصتی برای تلاش در حوزه کشف استعدادها و ظرفیت های جدید در آموزش و پرورش بود .

مدیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادین افزود: سند تحول بنیادین نقشه راه و اطلس آموزشی را برای ما ترسیم کرد و شروع سال تحصیلی جدید را باید به ساخت شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین اهتمام بورزیم .

درویش با بیان اینکه امروز مسئله اول کشور ، حفظ سلامت مردم است افزود : آموزش و پرورش در زندگی یکی از مهمترین و اساسی ترین جنبه های زندگی است ، به گونه ای که انحراف در آن باعث انحراف در همه امور زندگی می شود .

وی خاطر نشان کرد : در سال تحصیلی جدید باید بدانیم میوه آرامش و پیشرفت و امنیت سلامت بر درخت اتحاد می روید ، اگر امسال خانواده ها در سال تحصیلی با ما همراه نباشند دچار آشفتگی و سردرگمی در تصمیمات خواهیم شد .

درویش در پایان خاطر نشان کرد : سال تحصیلی جدید را با افتتاح ۵ پروژه که شامل دبیرستان ۱۲ کلاسه دخترانه طبرستان ، دبیرستان ۱۲ کلاسه شهید فخری زاده در نیرنگ ، هنرستان۶ کلاسه کار دانش فارابی مجهز به ۲ کارگاه بزرگ ، دبیرستان ۶ کلاسه علی آباد عسگرخان و سالن ورزشی خیررودکنار و همچنین آیین کلنگ زنی دبستان شهید قزوینی، دبستان شهید نظری ، سالن ورزشی مزگاه ، دبستان حوضکتی و دبیرستان ۹ کلاسه دخترانه دوره اول متوسطه توسط خیرین بزرگوار آغاز خواهیم کرد .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲