معاون کمیته امداد مازندران اعلام کرد

پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۵۴۶۳۸
معاون اشتغال و خودکفایی، کمیته امداد مازندران گفت: برای اجرای طرح های اشتغالزایی ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای امسال تا کنون به مددجویان مازندران پرداخت شد.
۰
plusresetminus
پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان
به گزارش بلاغ ، سید علی اصغر رضایی طالشی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۵۲ میلیارد تومان برای اجرای ۲ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغال زایی از ابتدای امسال تا کنون به مددجویان این نهاد تسهیلات پرداخت شد. 

وی با بیان اینکه، ۷۵ راهبر شغلی  نیز در حال حاضر ، با  مددجویان و مجریان طرح اشتغال کمیته امداد مازندران همکاری می کنند، افزود: این راهبران در زمینه های مختلف مانند مشاوره، آموزش، تامین مواد اولیه، تجهیزات، نظارت حین اجرای کار، بازاریابی و فروش محصولات مجریان طرح (مددجویان)  را راهنمایی هدایت  می کنند. 

معاون اشتغال و خودکفایی، کمیته امداد مازندران اظهار کرد: راهبران شغلی به مددجویان در راه اندازی و مدیریت کسب و کار و کسب تجربه در ادامه مسیر ،خدمات ارائه می دهند.

این مسئول با بیان اینکه، پایه و اساس کار راهبران شغلی کارآفرینان هستند، گفت: در طرح راهبری شغلی از ظرفیت های پارک علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان، خیرین کارآفرین و شبکه های بانکی استفاده می شود.

رضایی خاطرنشان کرد: هزار و ۱۶۹ فرصت شغلی از ابتدای امسال تا کنون برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مازندران ایجاد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴