تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۵۳۵۰۰
قهرمان مازندرانی دو و میدانی جهان گفت: حضور جواد فروغی در المپیک و سپس قهرمانی در رشته تیراندازی، افتخار بزرگی است که نصیب این ورزشکار ایرانی شده است که نشان از کار بزرگی است که او انجام داده است.
۰
plusresetminus
ایران پر از استعدادهای نابی مثل جواد فروغی است/کسب مدال طلا نشان از کار بزرگ او دارد
مهران حسینی قهرمان مازندرانی دو و میدانی جهان در گفت‌‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به پیروزی غیور مردانه جواد فروغی در مسابقات تیراندازی المپیک 2020 توکیو و کسب نخستین مدال طلا برای کاروان ورزشی ایران، گفت: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک و کسب مدال در این سطح از رشته‌های ورزشی است.

وی افزود: لذا حضور جواد فروغی در المپیک و سپس قهرمانی در رشته تیراندازی، افتخار بزرگی است که نصیب این ورزشکار ایرانی شده است که نشان از کار بزرگی است که او انجام داده است.

قهرمان مازندرانی دو و میدانی جهان در رشته دو و میدانی، خاطرنشان کرد: بنظر شخصی من، ورزشکاری که با 41 سال سن آن هم در این سطح از رقابت یعنی در کارزار المپیک موفق به کسب مدال می‌شود، مرارت و زحمت‌های بسیاری را متحمل شده است و از بسیاری از تفریحات و برنامه‌های روزانه زده است تا با انجام تمرینات منظم و منسجم به این سطح از آمادگی و تمرکز برسد.

حسینی ادامه داد: از لحاظ فنی هم با توجه به نزدیکی رکوردها، تمرکز و دقت عمل در این رشته بسیار مهم است که خوشبختانه قهرمان ما توانست خیلی خوب از پس آن بر بیاید و برای نخستین بار در این رشته، پرچم ملی کشورمان را به اهتزاز در بیاورد.

وی بیان کرد: خیلی اوقات خیلی از مدال‌های طلا در برخی از مسابقات کسب می‌شود که یا خیلی از کشورهای مطرح در آن حضور ندارند و یا تیم‌ها با نفرات دوم خود در مسابقات حضور دارند؛ اما کسب سکو آن هم در مسابقات المپیک که تمامی کشورهای مطرح با نفرات اول خود و با تمام قوا حضور دارند، بسیار ارزنده و افتخارآمیز است.

قهرمان مازندرانی دو و میدانی کشور، اعلام کرد: نباید فراموش کنیم که ما در گذشته اصلا در این رشته حائز رتبه نبودیم و شاید خیلی‌ها، مدالی را برای این رشته متصور نبودند و کسب مدال آن هم طلای المپیک در رشته تیراندازی در روز اول مسابقان بسیار کار بزرگ و قابل ستایشی است.

حسینی تصریح کرد: کسب اینگونه افتخارات و مدال‌ها نشان می‌دهد که ایران پر از استعدادهای ناب در رشته‌های مختلفی است و کمی از لحاظ استعداد با سایر کشورهای دنیا ندارد و ما تنها در مسابقات این چنینی به امکانات و تجهیزات سایر کشورها می‌بازیم.

وی تاکید کرد: باید اشاره کنم که با توجه به اینکه این قهرمان المپیک از کدر درمان بوده و در این ایام کرونا، فشردگی کار آنان نیز بالا بوده است، انجام تمرینات منظم و منسجم برای کسب مدال، همت بالایی را می‌طلبید که خوشبختانه قهرمان ملی ما از پس آن خوب بر آمد.

قهرمان مازندرانی دو و میدانی جهان، مطرح کرد: کسب مدال طلا ان هم در روز نخست مسابقات که موجب کسب رتبه دوم ایران در جدول مسابقات شد، روحیه مضاعفی را به کاروان کشور ما تزریق می‌کند؛ من خاطرم هست که در مسابقات کارگری جهان 2019 در اسپانیا توانسته بودم حائز دو رتبه طلا شده بودم که روحیه سایر هم تیمی‌هایم را خیلی بالا برده بود و هر نفر که به میدان می‌رفت برای مدال طلا می‌جنگید.

گفتنی است مهران حسینی قهرمان ارزنده مازندرانی کشور در مسابقات کارگری جهان 2019 که در اسپانیا برگزار شده بود، در همه ماده هایی که شرکت کرد، طلا گرفت؛ وی، مدال طلای سه ماده دوی 100 متر، 200 متر و چهار در 100 متر را از آن خود کرد.

یادآور می‌شود حسینی از جمله ورزشکاران غیور ایرانی است که با اعلام انصراف از رویارویی با حریف صهیونیستی، از  مسابقات بین المللی دو و میدانی ارزروم 2018 در ترکیه جا ماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴