تاریخ انتشارشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۵۳۴۴۷
فرمانده انتظامی بابل با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی وقتل شده است گفت: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد.
۰
plusresetminus
دستگیری عامل قتل نزاع خانوادگی در بابل/برخورد پلیس با هنجارشکنان قاطع و سخت است
به گزارش بلاغ، محمد زمان شالیکار در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز افتخار ما این است که به عنوان یک خادم و در خدمت مردم باشیم و برای حفظ و ارتقای امنیت نقش آفرینی کنیم؛ تامین و حفظ امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی  است و به کسی اجازه تعدی به نظم و امنیت داده نخواهد شد
  
وی با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی وقتل شده است افزود: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی بابل بیان کرد: متهم در اعترافات اولیه خود، علت قتل را نزاع و درگیری و اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

این مسئول افزود: در حال حاضر این احساس امنیت و آرامش را مدیون برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی با حضور به موقع در برخورد با مجرمین،  خلافکاران و بزهکاران، برخورد قاطعانه را در چارچوب مقررات هستیم و از جمله این موارد نیز در برخورد با قاچاقچیان چوب ومنابع طبیعی می توان عنوان کرد که با زیر پا گذاشتن قانون تغییرکاربری در صدد سواستفاده واز بین بردن منابع کشاورزی برای ساخت وساز بوده اند که نیروی انتظامی با کمک مسئولین زیرربط مربوطه در صدد حفظ منابع خدادادی دست سود جویان ودلالان را کوتاه کرده ودر حال حاضر شاهد افزایش ۲۰۰درصددی قلع و قمع در شهرستان بوده ایم.

شالیکار ادامه داد:  در کنار  برخوردهای مقتدرانه با سودجویان و افراد دزد و جنایتکار  «پلیس» با مردم و شهروندان قانونمند با احترام، عزت و محبت برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: برخورد با خورده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده با اجرای طرح‌های ضربتی در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان  قرار دارد.

فرمانده انتظامی بابل در پایان گفت : امروز اگر کسی بخواهد با تیراندازی و چاقو کشی و زیرپاگذاشتن قوانین مردم را تهدید کند نیروی انتظامی این شهرستان با آنان برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲