رئیس کمیته‌ امداد جویبار اعلام کرد

توزیع 1500 بسته گوشت قربانی بین خانواده‌های‌ نیازمند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۴۵۳۳۹۵
رئیس کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان‌جویبار از تهیه‌ هزار و ۵۰۰ بسته یک کیلویی گوشت‌ قربانی به‌مناسبت فرارسیدن عید‌قربان برای خانواده‌های‌ نیازمند خبر داد.
۰
plusresetminus
توزیع 1500 بسته گوشت قربانی بین خانواده‌های‌ نیازمند
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، علیمراد نصوری ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت، از مردم نیکوکار شهرستان جویبار برای عمل به سنت حسنه قربانی و کمک به نیازمندان در عید سعید قربان دعوت کرد و گفت: عید سعید قربان تجلی باشکوه‌ترین مرتبه خضوع و بندگی در برابر حضرت حق و باشکوه‌ترین مرتبه تبری جستن از هوای نفس و تاسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است که مسلمانان بنا بر آموزه های دینی و فطرت پاکشان، همواره دستگیر نیازمندان و یاری رسان هم نوعان خود هستند.

وی با اشاره به اینکه در روز عید قربان همکاران در اداره کمیته امداد شهرستان جویبار حضور داشته و آماده جمع آوری گوشت‌های قربانی و نذرهای نقدی از نیکوکاران و شهروندان محترم جویباری می باشند ، افزود: این نهاد امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، ادارات همسو شهرستان ، نذورات همشهریان نیکوکار را در نخستین فرصت در روز عرفه، روز عید سعید قربان در بین نیازمندان و ایتام شهرستان توزیع خواهد شد.

رییس کمیته امداد شهرستان جویبار ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و ادارات شهرستان که همکاری لازم را از هفته های گذشته جهت تهیه بسته های قربانی به خانوارهای نیازمند شهرستان داشته اند ، اظهار کرد: تاکنون 1.5 تن گوشت که بالغ بر 1500 بسته یک کیلویی گوشت قربانی تهیه و به خانوارهایی که توان مالی برای ذبح در روز عید قربان ندارند ، در حال توزیع است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ذبح دام کاملاً بهداشتی و با حضور نماینده دامپزشکی انجام و جمع آوری نذورات قربانی در محل قربانگاه انجام می گیرد ، اذعان کرد : قربانگاه ابراهیمی در مزار شهدای شهر کوهیخیل از ساعت 7 صبح امروز آماده حضور شهروندان جویباری جهت ذبح دام و دریافت نذوزات قربانی به صورت نقدی و غیر نقدی است.

نصوری گفت: با کمک نوعدوستانه مردم با گذشت شهرستان جویبار ، شادی عید قربان را بین همه نیازمندان شهرستان جویبار تقسیم کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲