نخستین وعده منتخب شورای شهر فریدونکنار؛

مسیر صدور پروانه مسکن برای توانخواهان تسهیل می‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۵۲۷۱۹
منتخب مردم فریدونکنار در ششمین دوره شورای شهر با اشاره به اینکه مسیر صدور پروانه مسکن برای توانخواهان تسهیل می‌شود گفت: تمام تلاشمان را در سایه همدلی و آرامش به‌کار خواهیم بست تا در مسیری که مورد انتظار مردم است گام برداریم.
۰
plusresetminus
مسیر صدور پروانه مسکن برای توانخواهان تسهیل می‌شود
به گزارش بلاغ، سیدحسین میرمرادی در جشن ولادت امام رضا(ع) که برای جامعه توانخواه بهزیستی فریدونکنار برگزار شد اظهارکرد: از مردم عزیز فریدونکنار که در روز ۲۸ خرداد ماه حماسه‌ای دیگر خلق کردند قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته بخش دیگری از این حماسه‌سازی را باید به حضور کاندیدا در عرصه رقابت انتخاباتی دانست که موجب شدند فضای انتخابات پرشورتر شود.

منتخب مردم فریدونکنار در ششمین دوره شورای شهر تصریح کرد: از برنامه‌ها و ایده‌های کاندیدای دیگر که موفق به حضور در شورا نشدند استفاده خواهیم کرد.

میرمرادی با اشاره به اینکه شهروندان فریدونکناری با رای اعتماد خودشان مسئولیت امور شهری را به دوش ما گذاشتند گفت: مردم فریدونکنار اطمینان داشته باشند که در مدت زمان مسئولیتمان تمام تلاشمان را در سایه همدلی و آرامش به‌کار خواهیم بست تا در مسیری که مورد انتظار مردم است گام برداریم.

وی بر لزوم اولویت قرارگرفتن تامین مسکن و اشتغال توانخواهان در برنامه‌های مسئولان تاکید کرد و یادآورشد: جامعه توانخواه فریدونکنار مطمئن باشند که شورای شهر و شهرداری آینده از هیچ کوششی در این زمینه خودداری نمی‌کند و کمک‌های خوبی را در صدور پروانه و حتی تهیه نقشه در نظام مهندسی خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲