تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۵۲۷۱۷
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اجرای طرح ارتقای سطح ایمنی راکبین موتور سیکلت در شهرهای استان خبر داد.
۱
plusresetminus
اجرای طرح ارتقای سطح ایمنی راکبین موتور سیکلت در شهرهای مازندران
به گزارش بلاغ، نصرالله بیگلری در آیین طرح توزیع کلاه ایمنی که با حضور  فرمانده انتظامی گلوگاه، دادستان و رئیس دادگستری و جمعی از مدیران شهرستان گلوگاه برگزار شد درخصوص اجرای این طرح  اظهار کرد:  با توجه به تصادفات جرحی و فوتی بالا در بحث موتورسیکلت این طرح به صورت نمادین جهت فرهنگ سازی استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی انجام شد.

وی  با بیان اینکه این مراسم در تمام شهرهای مازندران برگزار می‌شود، افزود: حدود67 درصد تصادفات شهرستان گلوگاه مربوط به موتورسیکلت سوراران است ،لذا به جهت نظم بخشی و ارتقاء ایمنی موتورسوران ، توزیع رایگان 30 کلاه ایمنی انجام شد  لذا با توجه به تاثیرگذاری در هفته های آتی هم این طرح دوباره تکرار خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به اینکه شهرستان گلوگاه در بخش  تصادفات  موتور سیکلت سوار  به نسبت سایر نقاط دیگر زیاد است، خاطر نشان کرد:  ما در تلاش هستیم با  برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگ سازی در این بخش بتوانیم نقش بسزایی در رعایت موارد ایمنی از طرف راکبین موتور سوران داشته باشیم.

بیگلری بیان کرد: معمولا راکبان موتورسیکلت  در بحث تصادفات بیشتر  در معرض آسیب هستند که استفاده از کلاه ایمنی در این راستا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲