تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۴۵۲۷۰۲
مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه کربلا مازندران گفت: تبیین معارف و آموزه های دینی با نوآوری و مقابله‌ی هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی و تبلیغی دشمنان دین و انقلاب اسلامی رسالت بسیار مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.
۰
plusresetminus
تبیین آموزه‌های دینی با نوآوری هوشمندانه رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است
به گزارش بلاغ، بلال زاهدی در گفت و گو با خبرنگار ما با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی است که با تصمیمی صحیح و با هدف تبلیغ و عرضه‌ی اندیشه‌ی تابناک اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفت.

وی بیان کرد: تبیین معارف و آموزه های دینی با نوآوری و مقابله‌ی هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی و تبلیغی دشمنان دین و انقلاب اسلامی رسالت بسیار مهم این سازمان است.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه کربلا مازندران افزود: این سازمان منشاء خدمات و برکاتی بوده است و امروز ضرورت وجودی آن از هر زمان دیگری ملموس تر است.

زاهدی تصریح کرد: اکنون که سازمان تبلیغات اسلامی نیز به توسعه‌ی کمّی و کیفی قابل توجه در فعالیت ها نائل گشته است ، خیر خواهان و نیک اندیشان و دلسوزان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مازندران نیز بر این باورند که بی تردید مقوله تبلیغ اسلام و حرکت در مسیر توسعه فرهنگ دینی،  مسئولیتی بزرگ بوده و پیمودن این مسیر خطیر مستلزم شرح صدر ، بینش و بصیرت انقلابی ، همت جهادی ، استفاده از ظرفیت‌های ذی قیمت و استراتژیک نخبگانی و جوان با تراز ملی و فرا ملی مقیم در استان در عرصه های مذهبی ، قرآنی و ستایشگری اهل بیت (ع) و بهره مندی از همکاران فهیم و پر انگیزه و بهره‌گیری از اندیشه‌ها و روش‌ها و ابزارهای بروز و کارآمد و مؤثر است.

وی با تبریک اول تیرماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی ‌(قدس سره الشریف) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی که مصادف با سالروز ولادت هشتمین خورشید تابناک ولایت  حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)  را به مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و همکاران و آحاد سنگربانان جبهه تبلیغ و  تبیین و توسعه فرهنگ دینی، به مصداق آیه ی شریفه ی "هل جزاءالاحسان الا الاحسان" از زحمات و مجاهدتها و خدمات تمام همکاران اداره کل تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد.

زاهدی گفت: امیدواریم  به برکت اعیاد موالید مبارک این ایام خجسته و تحت توجهات حضرت حجت (س) و  تحت زعامت امام خامنه ای عزیز، شاهد افق‌هایی روشن در عرصه اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی و آموزه های دینی برای جامعه باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲