تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۴۵۲۶۸۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران طرح امام محله را یکی از محوری ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت:طرح امام محله در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی با محور روحانیون و مشارکت مردم، در استان اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای طرح «امام محله» با رویکرد رفع مشکلات مردم/ 3 اولویت مهم در سال 1400
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در جمع خبرنگاران  به مناسبت یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در سالروز تشکیل این نهاد باید از اقشار مختلفی که در معرفی وجه دین و تبلیغ دین تلاش دارند تجلیل شود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات امسال بسیار شدیدتر از دوره‌های قبل اجماع دشمنان برای عدم حضور مردم بود، افزود: تبلیغات دائم مخالفین نظام، وجود مشکلات معیشتی مردم، شیوع کرونا، اختلالاتی که در اوایل رای‌گیری به وجود آمد، نشان می‌داد باید انتخابات بی‌رونقی را تجربه کنیم اما همه این عوامل به لطف خدا و پیگیری مجددانه مقام معظم رهبری  موجب شد حماسه بزرگ ایجاد شود و شایسته است از مردم ولایی کشور و استان مازندران که مشارکت ۶۰ درصدی داشتند تقدیر شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: در ماه مبارک رمضان ۲ هزار و ۴۰۰ مبلغ به سراسر استان اعزام شدند و مراعات مردم نسبت به پروتکل‌های بهداشتی در مساجد بسیار بالا بود و راهپیمایی خودرویی مردم مازندران در روز قدس هم جای تقدیر داشت.

این مسئول با بیان اینکه محرم و اربعین حسینی را پیش رو داریم،‌گفت: باید اجرای عملیات محرم و اربعین را شروع کنیم‌تا به بهترین نحو در استان اجرا شود.

شکریان به مسائل اولویت دار سازمان تبلیغات در مازندران اشاره کرد و گفت: راهبری فضای مجازی، گردشگری و تحکیم بنیاد خانواده سه ماموریت این اداره کل در سال ۱۴۰۰ است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تشکل‌های میان‌شبکه‌ای در این زمینه، خاطرنشان کرد:  از هیأت‌های شاخص و مجمع فعالان فرهنگی باید در این برنامه‌ها استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت قشر بانوان جامعه در برنامه های فرهنگی، تصریح کرد: فعال کردن پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی برای مناطق آسیب‌دیده و استفاده از روحانیون مساجد واجد شرایط محله، به عنوان «امام محله» از برنامه‌های در دست اجرا اداره کل تبلیغات در استان است.

وی با بیان نقش مسجد به عنوان محوری‌ترین و معنوی‌ترین مکان در پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: امام محله اولویت‌های محل را مشخص می‌کند و با کمک خود مردم در مسیر رفع آنها اقدام می‌کند که توسعه این مسیر به جامعه پردازی ختم می‌شود.

این مسئول از راه اندازی پویش مهرواره محله همدل در استان خبر داد و گفت: در این طرح نسبت به شناسایی مسائل محلات و رفع آن اقدام می‌شود و در این پویش از استان مازندران 3 هزار مسئله ثبت شده است.

شکریان با اشاره به برگزاری پویش «حرف آورد»، گفت: این پویش فرصتی برای حضور بانوان فرهیخته در حوزه فضای مجازی است، سازمان تبلیغات اسلامی در فصل جدید مأموریت‌های خود به دنبال ایجاد زنجیره تواصی با بهره گیری از بانوان فعال در حوزه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲