تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۵۱۱۲۶
امام جمعه میاندورود گفت: ناامید کردن مردم و دور کردن آنها از صندوق‌های رای تبعیت نکردن از رهبری است.
۰
plusresetminus
ناامید و دورکردن مردم از انتخابات تبعیت نکردن از رهبری است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های نماز جمعه میاندورود با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام خمینی(ع)، اظهار کرد: امروز مسئله قدس، روز یک منطقه و گروه نیست، قدس متعلق به جهان اسلام است و روز صف بندی بین حق و باطل است.

وی بیان کرد: برنامه صهیونیست‌ها از تصرف قدس و به دست گرفتن بیت الله الحرام ایجاد فاصله بین مسلمانان بوده است که با ظهور انقلاب اسلامی و هدایت‌های امام خمینی(ره) و رهبری امام خامنه‌ایی و مجاهدت مجاهدان این نقشه آنها در حال نابودی است که راهپیمایی روز قدس در اکثر نقاط دنیا گواهی بر این ادعا است.

امام جمعه میاندورود با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی صادر شده و مرزهایش گسترش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها به خاطر هدایت‌های ولایت فقیه است و تبعیت از رهبری این نیست که از رهبری جلو بزنیم یا عقب بمانیم بلکه باید همراه ولی حرکت کنیم.

محمدنسب با اشاره به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: ناامید کردن مردم و دور کردن آنها از صندوق‌های رای تبعیت نکردن از رهبری است.

وی با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند باید مردم دولت جوان انقلابی حزب اللهی انتخاب کنند، افزود: مردم در انتخاب خود دقت کنند، دولتی را انتخاب کنند که در مرحله اول توجه به دورن داشته باشد و به سمت غرب یا شرق غش نکند بلکه تعامل با دنیا را مدنظر داشته باشد.

محمدنسب با بیان اینکه دیپلماسی و میدان مکمل هم هستند و آنهایی که کار مذاکره می‌کنند زمانی موفق هستند که دستشان در میدان پر باشد، تاکید کرد: باید حواسمان جمع باشد مذاکراتی که در وین در حال اجرا است مثل برجام نشود که ما تعهداتمان را انجام دهیم اما طرف مقابل اقدامی انجام ندهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲