تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۵۱۰۸۳
بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از  رویترز، کاریسا اتی‌ین گفت از ماه دسامبر (آذر)‌ تاکنون میزان مرگ‌ومیر ناشی از کووید-۱۹ در برزیل در میان افراد جوان‌تر از ۳۹ سال دو بربر، در میان افراد در دهه ۴۰ زندگی چهار برابر و در افراد در دهه ۵۰ زندگی سه‌ برابر شده است.
ICU
به گفته او میزان بستری‌شدن به علت کووید-۱۹ در میان افراد زیر ۳۹ سال در شیلی بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است و در برخی نقاط ایالات متحده شمار افراد بستری‌شده به علت کووید-۱۹ در میان بیست‌وچندساله‌ها بیشتر از هفتاد و چند ساله‌ها شده است.
اتی‌ین در یک نشست مجازی در شهر واشنگتن گفت: «با وجود همه‌ چیزهایی که امسال درباره این ویروس آموخته‌ایم، اقدامات برای کنترل و پیشگیری از بیماری به اندازه کافی قاطع و کارآمد نبوده است.»
 
او گفت: «آنچه ما شاهد آن هستیم نتیجه وانهادن این اقدامات و کاهش محدودیت‌ها است: کووید انتشار می‌یابد، شمار موارد بیماری اوج می‌گیرد، نظام‌های بهداشتی و درمانی از پس بار سنگین بیماران برنمی‌آیند و مردم می‌میرند.»
اتی‌ین گفت با وجود اینکه واکسیناسیون کرونا با حداکثر سرعت ممکن در کشورهای این منطقه در حال انجام است، به علت کمبود عرضه آنها، واکسیناسیون راه‌حل کوتاه‌مدت بحران موجود نیست.





*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲