تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۵۰۰۲۱
رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان قائم شهر گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح نظارتی بر اقلام مورد نیاز در این شهرستان آغاز شد.
۰
plusresetminus
آغاز طرح نظارتی ماه رمضان در قائم‌شهر/27 واحد صنفی پلمب شد
به گزارش بلاغ، مجید ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات روزه داران، اظهار کرد: طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و توزیع اقلام مورد نیاز همچون روغن و شکر دولتی در ۳۸ واحد صنفی در قائم شهر آغاز شد.

وی افزود: بدلیل وضعیت قرمز در شهرستان قائم شهر جهت توزیع اقلام دولتی مراکز بزرگ شهرستان را انتخاب کردیم که شهروندان بتوانند به راحتی و با خطر کمتری اقلام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان قائم شهر، بیان کرد: در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان سعی داریم با نظارت بیشتر در دو شیفت بتوانیم کنترل بازار را به درستی انجام دهیم تا اقلام مورد نظر ماه مبارک نظیر: شکر، تخم مرغ، مرغ، روغن و غیره دچار کمبود و یا گرانی نشود.

این مسئول تصریح کرد: شهروندان قائم شهری می توانند در صورت مشاهده کم فروشی و یا عدم رعایت پروتکل بهداشتی در واحدهای صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا همکاران ما به آن رسیدگی کنند.
ابراهیم نژاد به رفع مشکل کمبود مرغ اشاره کرد و گفت: با توزیع روزانه بیش از ۲۵ تن مرغ در سطح شهرستان با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان توانستیم مشکل کمبود مرغ را برطرف کنیم و اکنون مردم مشکلی برای تهیه مرغ در این شهرستان را ندارند.

وی با اشاره به بازدید از ۱۵۱ واحد صنفی، بیان کرد: با بازدید از مرغ فروشان و مرغداری های سطح شهرستان قائم شهر برای ۲۲ مرغ فروشی تشکیل پرونده شد و مبلغ ۶ میلیارد ریال برای مرغداری متخلف جریمه صادر شد تا بتوانیم مشکل مرغ را در قائم شهر برطرف کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان قائم شهر در پایان خاطرنشان کرد: تشکر می کنیم از واحدهای صنفی که در شرایط بداقتصادی بخاطر حفظ جان مردم و بدلیل دستورات ستاد کرونا کشور و شهرستان مجبور به تعطیلی هستند و امیدواریم در اولین فرصت وضعیت قائم شهر به نارنجی تبدیل شود تا بازگشایی باقی صنوف صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴