کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره صنعت قائم شهر خبر داد

آغاز طرح نظارتی ماه رمضان در قائم‌شهر/27 واحد صنفی پلمب شد

25 فروردين 1400 ساعت 18:05

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان قائم شهر گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح نظارتی بر اقلام مورد نیاز در این شهرستان آغاز شد.


به گزارش بلاغ، مجید ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات روزه داران، اظهار کرد: طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و توزیع اقلام مورد نیاز همچون روغن و شکر دولتی در ۳۸ واحد صنفی در قائم شهر آغاز شد.

وی افزود: بدلیل وضعیت قرمز در شهرستان قائم شهر جهت توزیع اقلام دولتی مراکز بزرگ شهرستان را انتخاب کردیم که شهروندان بتوانند به راحتی و با خطر کمتری اقلام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان قائم شهر، بیان کرد: در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان سعی داریم با نظارت بیشتر در دو شیفت بتوانیم کنترل بازار را به درستی انجام دهیم تا اقلام مورد نظر ماه مبارک نظیر: شکر، تخم مرغ، مرغ، روغن و غیره دچار کمبود و یا گرانی نشود.

این مسئول تصریح کرد: شهروندان قائم شهری می توانند در صورت مشاهده کم فروشی و یا عدم رعایت پروتکل بهداشتی در واحدهای صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا همکاران ما به آن رسیدگی کنند.
ابراهیم نژاد به رفع مشکل کمبود مرغ اشاره کرد و گفت: با توزیع روزانه بیش از ۲۵ تن مرغ در سطح شهرستان با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان توانستیم مشکل کمبود مرغ را برطرف کنیم و اکنون مردم مشکلی برای تهیه مرغ در این شهرستان را ندارند.

وی با اشاره به بازدید از ۱۵۱ واحد صنفی، بیان کرد: با بازدید از مرغ فروشان و مرغداری های سطح شهرستان قائم شهر برای ۲۲ مرغ فروشی تشکیل پرونده شد و مبلغ ۶ میلیارد ریال برای مرغداری متخلف جریمه صادر شد تا بتوانیم مشکل مرغ را در قائم شهر برطرف کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان قائم شهر در پایان خاطرنشان کرد: تشکر می کنیم از واحدهای صنفی که در شرایط بداقتصادی بخاطر حفظ جان مردم و بدلیل دستورات ستاد کرونا کشور و شهرستان مجبور به تعطیلی هستند و امیدواریم در اولین فرصت وضعیت قائم شهر به نارنجی تبدیل شود تا بازگشایی باقی صنوف صورت گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450021

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450021/آغاز-طرح-نظارتی-ماه-رمضان-قائم-شهر-27-واحد-صنفی-پلمب

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com