تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۴۹۸۳۰
با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
۰
plusresetminus
ابلاغ مصوبه افزایش 39 درصدی مستمری بازنشستگان مشمول قانون تامین اجتماعی
به گزارش بلاغ،  با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

براساس این مصوبه که در جلسه ۱۸ فروردین سال ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تصویب هیئت وزیران رسید و امروز به دستور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد، از ابتدای فروردین سال ۱۴۰۰ کلیه مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۹ برقرار شده است، برای دریافت کنندگان حداقل مستمری، از کارافتادگی جزیی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده به میزان ۳۹ درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری، به میزان ۲۶ درصد (به علاوه مبلغ ثابت دو میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۵۰ ریال) افزایش می یابد.

همچنین حق عائله مندی و حق اولاد کلیه مستمری بگیران واجد شرایط، همانند بازنشستگان دستگاه های اجرایی وفق بند (۴) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری تأمین و پرداخت می شود.


 متن کامل مصوبه را مشاهده است.


انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴