تاریخ انتشارجمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۴۹۶۲۷
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: دوره های موزشی می تواند تاثیر بسزایی در تاب اوری مردم در زمان حواد ث و بحران ها خواهد داشت.
۰
plusresetminus
تاسیس خانه هلال در چنگاز آمل/ تاثیر آموزشهای بحران در تاب آوری جامعه در حوادث
به گزارش بلاغ؛جمشید نیکزاد در حاشیه افتتاح خانه هلال و مدیریت بحران روستای چنگاز گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های هلال احمر که در حال اجراست اجرای جمعیت هلال احمر در روستاهاست که به آموزش کمک های اولیه برنامه های که لازم یادگیری است، چون اطفای حریق برای اهالی روستا بپردازد.

وی با بیان خصوصیات روستای چنگاز از توابع بخش مرکزی، عنوان کرد: این منطقه به دلیل حادثه خیز بودن و اینکه از مرکز شهر فاصله دارد، لازم بود این خانه تاسیس شود.

نیکزاد از اهداف خانه هلال روستا، گفت: دوره های موزشی می تواند تاثیر بسزایی در تاب اوری مردم در زمان حواد ث و بحران ها خواهد داشت از همین رو به اموزش امداد و کمک های اولیه، برگزاری مانورهای امدادی و دوره های اموزشی در خانه های هلال خواهیم پرداخت.

وی تصریح کرد: فراگیری این دوره های اموزشی در قالب تیم های امدادی خانه هلال، اعضای خانه هلال احمر و در زمان مختلف و به هر دلیلی که اتفاقی رخ دهد، قبل از رسیدن تیم های امدادرسانی به کمک رسانی می پردازند که می تواند زمان کمکرسانی را کاهش دهد و بر سرعت خدمترسانی را افزایش می دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل خاطرنشان کرد: بخشداران، دهیاران و اعضای شورا برای تاسیس خانه هلال ومدیریت بحران اقدام کنند تا در موارد ضروری دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴