تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۴۸۴۹۷
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد از بازگشت شهیدجاویدالاثر بعد از ۳۸ سال از فکه به زادگاهش محمودآباد خبرداد.
۰
plusresetminus
پایان 38 سال چشم انتظاری مادر شهید منوچهر تقدسی
به گزارش بلاغ، محمد قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بازگشت چند شهید دوران دفاع مقدس به زادگاهشان اظهار کرد: پیکر شهید منوچهر تقدسی بعد از ۳۸ سال جاوید الاثر بودن در فکه تفحص و به زادگاهش شهرستان محمودآباد بازگشت‌.

 وی با اشاره به شناسایی پیکر شهید تقدسی بیان کرد:شهیدگرانقدر منوچهر تقدسی، ۴ مرداد ماه ۱۳۴۴ در ترسیاب محمودآباد چشم به جهان گشود و  این بسیجی شهید ۱۹ بهمن ماه ۱۳۶۱ در منطقه فکه با اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد ادامه داد: پدر معظم  شهید تقدسی به فرزند شهیدش پیوست و اکنون فقط مادر شهید چشم انتظار فرزند خود است که بعد از ۳۸ سال اتنظار تنها استخوان های فرزندش را به آغوش میکشد.

قدمی به تعداد شهدای جاویدالاثر شهرستان اشاره و بیان کرد: شهرستان محمودآباد دارای ۱۹ تن  شهید جاویدالاثر بود که بعد از شناسایی و برگشت پیکر مطهر شهید گرانقدر منوچهر تقدسی به زادگاهشان تعداد شهدای جاویدالاثر شهرستان به ۱۸ تن  شهید رسید.در پایان با اشاره به زمان مراسم وداع و تشییع و تدفین شهید گرانقدر تقدسی در مسجد روستای  زادگاهش(ترسیاب)  به خاک سپرده می شود.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
چشمم به کف پاهاشون ماراهم شفاعت کنندبااولیاء وانبیاء محشورباشندبچه منم شفاعت کننددرآخرت خدانگدارهمشونباشه.
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴