کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان 38 سال چشم انتظاری مادر شهید منوچهر تقدسی

30 بهمن 1399 ساعت 14:37

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد از بازگشت شهیدجاویدالاثر بعد از ۳۸ سال از فکه به زادگاهش محمودآباد خبرداد.


به گزارش بلاغ، محمد قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بازگشت چند شهید دوران دفاع مقدس به زادگاهشان اظهار کرد: پیکر شهید منوچهر تقدسی بعد از ۳۸ سال جاوید الاثر بودن در فکه تفحص و به زادگاهش شهرستان محمودآباد بازگشت‌.

 وی با اشاره به شناسایی پیکر شهید تقدسی بیان کرد:شهیدگرانقدر منوچهر تقدسی، ۴ مرداد ماه ۱۳۴۴ در ترسیاب محمودآباد چشم به جهان گشود و  این بسیجی شهید ۱۹ بهمن ماه ۱۳۶۱ در منطقه فکه با اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد ادامه داد: پدر معظم  شهید تقدسی به فرزند شهیدش پیوست و اکنون فقط مادر شهید چشم انتظار فرزند خود است که بعد از ۳۸ سال اتنظار تنها استخوان های فرزندش را به آغوش میکشد.

قدمی به تعداد شهدای جاویدالاثر شهرستان اشاره و بیان کرد: شهرستان محمودآباد دارای ۱۹ تن  شهید جاویدالاثر بود که بعد از شناسایی و برگشت پیکر مطهر شهید گرانقدر منوچهر تقدسی به زادگاهشان تعداد شهدای جاویدالاثر شهرستان به ۱۸ تن  شهید رسید.در پایان با اشاره به زمان مراسم وداع و تشییع و تدفین شهید گرانقدر تقدسی در مسجد روستای  زادگاهش(ترسیاب)  به خاک سپرده می شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 448497

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448497/پایان-38-سال-چشم-انتظاری-مادر-شهید-منوچهر-تقدسی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com