کارشناس علوم سیاسی در گفت‌وگو با بلاغ:

حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۴۸۰۰۸
یک کارشناس علوم سیاسی گفت: امروز حفظ همه دستاوردهای انقلاب و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا فقط در بستر تبعیت از امام خامنه‌ای حفظه الله، میسور است ولاغیر و هر کس در هر لباس و هر مقام و منصب که باشد، اگر تابع ولی نباشد، دشمن علی است و ما را با دشمن علی، سازشی نخواهد بود.
۰
plusresetminus
حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب اسلامی است
محسن خاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ اظهار کرد: هرانقلابی پایه و اساس دارد و پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران وجود با برکت و با کفایت ابر مردی آگاه به مسائل روز و آینده‌نگری بی‌نظیر و عالمی بی‌بدیل به نام سید علی است؛ اوست علمدار انقلاب و یاری‌اش واجب است تا علم بدست نازنین حجت خدا برسد.

وی افزود: پس از قیام حضرت سید الشهدا علیه السلام، انقلاب اسلامی ایران بی‌تردید تنها نهضتی است که توانست آمال ده امام معصوم علیهم السلام را تا حد مورد تاییدی برآورد و مقدمه‌ای شود برای حکومت جهانی و ظهور آخرین مسافر بانوی دوعالم حضرت زهرا (س).

این کارشناس سیاسی در ادامه گفت: پدید آوردن تحولی شگفت در معادلات سیاسی جهان، مقابله با هر نوع سلطه‌گری و  دور کردن گرایش سلطه‌پذیری از وجود بشریت، احیای اسلام ناب محمدی، رویش ارزش‌های انسانی، قطع استبداد و دیکتاتوری، بریدن دست اجانب و استکبار که دولت آمریکا و اسرائیل از جمله آن است.

خاکزاد خاطرنشان کرد: قطع وابستگی به دشمنان دین، افزایش بصیرت و شناخت دشمن در عرصه‌های گوناگون و... همه‌اش به فضل خدا و ظل کرم حضرت ولی عصر روحی فداه، از بصیرت نافذ و تفکر ناب حیدری حضرت امام خمینی رحمه الله علیه بود که در ایران بنای آن پی‌ریزی شد و روز به روز به حقارت دشمنان مستکبر افزود.

وی با اشاره به اینکه امام هنرش این بود که ملت‌های مظلوم و زیر ستم را بیدار و در مقابل ظلم، قادر به ایستادگی کرد، گفت: هنر معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در افشاء حیله‌های دشمن و خنثی‌سازی آن بود.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: وجود مبارک امام دو شرط را برای رسیدن به اهداف انقلاب  بیان کرد؛ یکی روح نهضتی و انقلابی حفظ و دیگری روح ایمان باید متبلور شود.

خاکزاد ادامه داد: انقلاب بدون ایمان، ما را به مقصد نمی‌رساند بنابراین باید عنصر تقوا در بهترین حالت، در وجود یک انقلابی قرار بگیرد تا بتواند بعون الله پرچم اسلام را بدست نازنین حضرت باهرالنور علیه السلام تقدیم کند.

وی بیان کرد: اجرای احکام الهی مهمترین هدف بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که نقش آن‌را در کشور مقتدر ایران ترسیم و به جهان اسلام هدیه کرد.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: نباید از یاد ببریم که هدف اصلی و بنای این انقلاب چه بود و برای به ثمر نشستن این درخت پرثمر چقدر شهید تقدیم راه خدا شده است.

خاکزاد افزود: اما امروز که انقلاب در قله‌های معرفت و سربلندی صعود کرده و در علوم گوناگون مادی و معنوی، آن به آن در حال پیشرفت و تکامل است، وظیفه آحاد ملت شریف در این برهه از زمان تا حکومت جهانی حضرت قائم عج الله تعالی فرجه الشریف این است که ضمن حفظ دستاوردهای عظیم، راه و پیام شهدا را لحظه‌ای از یاد نبرند که اگر شهید و پیامش از یاد رود، حسرت دنیا و عقبی، تنها نتیجه‌اش خواهد بود.

وی در پایان گفت: یادمان نرود که برای اینکه خیمه دین، بدون عمود نماند؛ دلاور مردی چون حاج قاسم را از دست داده‌ایم.؛ یادمان نرود که برای رسیدن به علوم جهانی و هسته‌ای، دانشمند متعهدی چون فخری‌زاده را در سوگ نشستیم.

گفت‌وگو: بهناز مقدس

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عالی
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴