تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۴۴۷۸۰۰
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه برای تنظیم بازار گوشت قرمز از ابتدای اسفند، گوشت گوساله منجمد وارداتی با قیمت ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان توزیع می‌شود.
۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام : توزیع گوشت قرمز ۷۰ هزار تومانی از اول اسفند
به گزارش بلاغ، محمدرضا طلایی در نشست خبری درباره وضعیت بازار محصولات پروتئینی اظهار داشت: از ابتدای اسفند گوشت منجمد وارداتی به قیمت 70 تا 75 هزار تومان در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود تا به کاهش قیمت این محصول کمک کند.

وی در پاسخ به اینکه چرا تنظیم بازار نرخ 120 هزار تومانی برای گوشت قرمز منجمد وارداتی تعیین کرد و این امر خود منجر به افزایش قیمت‌ها در بازار شد، گفت: بنده نیز موافق این موضوع نیستم و این موضوع در تنظیم بازار مطرح و مصوبه یاد شده اصلاح شد و از این به بعد قیمت گوشت وارداتی بر اساس مدارک مثبته تعیین می‌شود. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه قیمت مرغ و تخم مرغ تا چند روز دیگر به نرخ مصوب خود خواهد رسید، عنوان کرد: قیمت مرغ از روز شنبه و قیمت تخم مرغ نیز به زودی به نرخ مصوب می‌رسد.

طلایی در ارتباط با قیمت تخم مرغ تصریح کرد: قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار 30 تا 32 هزار تومان و به صورت بسته‌بندی 36 هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت مرغ 20 هزار و 400 تومان است که این محصولات بدون محدودیت عرضه می‌شوند.

وی افزود: برای کنترل بازار مرغ و تخم مرغ در کشور اقدام به تنظیم بازار این محصول در تهران می‌کنیم که این امر خود منجر به تنظیم بازار شهرستان‌ها خواهد شد. هر چند که به صورت موردی در برخی از استانها نیز محصولات تنظیم بازاری عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در واکنش به احتمال حذف ارز 4200 تومانی برای تامین نهاده‌های دامی، گفت: دولت تا به امروز هیچ برنامه‌ای برای حذف ارز 4200 تومانی به ما اعلام نکرده و ما نیز تمام برنامه‌ریزی‌های خود را بر اساس همین نرخ ارز انجام می‌دهیم.

طلایی افزود: در صورتی که برنامه‌ای برای حذف این ارز وجود داشته باشد لزوما نباید منجر به افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ یا گوشت در بازار شود زیرا دولت از محل این آزادسازی یارانه در اختیار تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴